ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دسترسی سریع به اپلیکیشن ها با میانبر جالب Lazy Swipe

اگر سری به گوگل پلی یا کافه بازار بزنید، ابزارهای بسیار متنوعی را به منظور دسترسی آسان تر به اپلیکیشن ها در اندروید خواهید یافت. بسیاری از این اپلیکیشن ها از نظر طراحی ظاهری چنگی به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

اگر سری به گوگل پلی یا کافه بازار بزنید، ابزارهای بسیار متنوعی را به منظور دسترسی آسان تر به اپلیکیشن ها در اندروید خواهید یافت. بسیاری از این اپلیکیشن ها از نظر طراحی ظاهری چنگی به دل نمی زنند، اما در میانشان موارد کاربر پسندی همچون Hangar نیز یافت می شود.

Lazy Swipe همانطور که از عنوانش پیداست، برای افرادی که حوصله باز کردن منوهای مختلف را ندارند طراحی شده و از لحاظ امکانات، حرف های زیادی برای گفتن دارد. در ادامه با قابلیت های کاربردی آن بیشتر آشنا می شویم.

با دیجیاتو همراه باشید.

اپلیکیشن یاد شده پس از نصب، به خوبی خود را در گوشه صفحه نمایش شما پنهان می کند. برای هر بار استفاده از آن کافیست تا انگشتتان را از گوشه صفحه به سمت مرکز بکشید تا صفحه نیم دایره ای جذاب آن خود را نمایان کند.

حالا می توانید با چرخاندن این صفحه، به تمامی اپلیکیشن های مورد نظرتان در کسری از ثانیه دسترسی داشته باشید. نکته مهم اینجاست که تعیین محل بیرون آمدن این نیم دایره در اختیار شما قرار گرفته که بسته به سلیقه تان می توانید آن را در گوشه یا میانه های صفحه قرار دهید. ضمنا چه از سمت راست و چه از چپ قادرید نیم دایره را بیرون بکشید.

com.lazyswipe0

در صفحه نیم دایره مجموعه ای از آخرین اپلیکیشن های مورد استفاده، محبوب ترین ها و جعبه ابزار نمایش داده می شود. به غیر از گزینه های رایجی مثل وای فای، بلوتوث، چراغ قوه و موارد دیگر، آیکنی تحت عنوان Booster را نیز مشاهده خواهید کرد که با فشردن آن، اپلیکیشن های پس زمینه بسته شده و فضای رم موبایل برایتان آزاد می گردد.

از دیگر امکانات این ابزار کاربردی می توان به نمایش اعلان های اندروید و یادآور پیامک ها اشاره نمود. لیزی سوایپ اپلیکیشنی است که بودنش به مراتب مفیدتر از نبود آن در گجت های اندرویدی محسوب می شود. بنابراین معطل نکنید و همین حالا این ابزار رایگان را به دیگر اپلیکیشن های موبایل اندرویدی تان بیفزایید.

Lazy Swipe

Lazy Swipe

سازنده: woody قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 0.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • اسماعيل
    اسماعيل | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

    سلام ببخشيد برنامه ي lazy swipe براي ايپد هست لطفا جواب بدين

  • mona
    mona | ۱۰ خرداد ۱۳۹۴

    من اين برنامرو نصب کردم اما به من برنامه ی بهينه سازی گوشی نشون ميده چکار کنم ؟
    و نمی تونم از خود اين برنامه استفاده کنم ميشه راهنمايی کنيد

  • Masoud
    Masoud | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    واقعا طراحی جالبی داره خیلی به درد بخوره اما یه وقتایی اذیت میکنه!
    مثلا الکی میاد بیرون!

  • Bad girl
    Bad girl | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    kheyliii khube mc

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی