ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تقاضای کاربران ایرانی از مایکروسافت؛ رفع مشکل تغییر ساعت فصلی در ویندوز ۱۰

همانطوری که قبلاً اشاره کردیم مایکروسافت به شدت در تلاش است تا تقاضاهای کاربران سیستم عامل ویندوز را با دقت شنیده و موارد مهم آنها در نسل بعدی این سیستم عامل که با نام ویندوز ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۵ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۰:۵۹

همانطوری که قبلاً اشاره کردیم مایکروسافت به شدت در تلاش است تا تقاضاهای کاربران سیستم عامل ویندوز را با دقت شنیده و موارد مهم آنها در نسل بعدی این سیستم عامل که با نام ویندوز ۱۰ از آن یاد می شود پیاده سازی نماید.

پیش از این کاربران ایرانی یکی از تقاضاهای اصلی خود یعنی افزوده شدن تقویم هجری شمسی به نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز را با این شرکت مطرح نمودند و همانطور که دیروز در خبری منتشر کردیم کمپانی مذکور درخواست یاد شده را اجابت نموده و احتمالاً در زمان ارائه نسخه نهایی ویندوز ۱۰ قادر خواهیم بود از تقویم هجری شمسی استفاده نماییم.

در این بین یکی دیگر از مشکلاتی که برای ما کاربران ایرانی ویندوز وجود دارد تغییر ساعت فصلی این سیستم عامل با اندکی خطا است. در صورتیکه در ویندوز گزینه ی Automatically adjust clock for daylight saving time از بخش timezone را علامت زده باشید خواهید دید که اندکی پیش از پایان شهریور و آغاز مهر ماه ساعت این سیستم عامل ۶۰ دقیقه عقب کشیده خواهد شد و همچنین چند روز قبل از آغاز فروردین ماه نیز زمان سیستم عامل مورد بحث ۶۰ دقیقه جلو آورده می شود که این مسئله برای بسیاری از کاربران ایرانی آزار دهنده و حتی برای برخی دردسر ساز است.

اکنون در وب سایت UserVoice که به جمع آوری تقاضاهای کاربران از مایکروسافت اختصاص دارد، درخواستی در همین رابطه مطرح گشته و از این شرکت خواسته شده تا مشکل پیش تر اشاره گشته را برطرف نماید. درخواست مذکور در زمان نگارش این مطلب در حدود ۱۳ هزار رای دارد و در صورتیکه شما نیز می خواهید این مسئله برطرف گردد اکنون فرصتش را دارید تا با اضافه کردن رای خود توجه مایکروسافت را به آن جلب نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • ali d
    ali d | ۱۷ خرداد ۱۳۹۴

    خخخخخخ.خو اینجارو اشتب گرفتی آخه بخاطر همین منفی میده دیگه...

  • رضا
    رضا | ۵ بهمن ۱۳۹۳

    مشکل اصلی کاربرا تقویم فارسی بود که الحمد الله حل شد


    و تحریم فروشگاه مایکروسافت به خاطر سیاست آمریکاس ولی کاری نمیشه کرد

  • ali.m
    ali.m | ۵ بهمن ۱۳۹۳

    سلام ای کاش صفحه کیبورد سواپ فارسی توی ویندوز فون هم اورده میشد
    واقعا دیگه حرف نداشت

  • vahid
    vahid | ۵ بهمن ۱۳۹۳

    این مشکل در build 9926 وجود نداره اینم عکس

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی