ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توئیتر به کاربران پرطرفدارش یادآور می شود: تصاویر اینستاگرام را به اشتراک نگذارید

یورز های اپلیکیشن رسمی توئیتر از سال 2012 مستقیما قادر به دیدن تصاویری که به اینستاگرام لینک داده شده اند نیستند. این اتفاق زمانی افتاد که اینستاگرام ناگهان تصمیم گرفت کارت هایی (تصاویر کوچکی) را که در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۸:۳۰

یورز های اپلیکیشن رسمی توئیتر از سال 2012 مستقیما قادر به دیدن تصاویری که به اینستاگرام لینک داده شده اند نیستند. این اتفاق زمانی افتاد که اینستاگرام ناگهان تصمیم گرفت کارت هایی (تصاویر کوچکی) را که در تایم لاین توئیتر نمایش داده می شد را غیر فعال نماید. از آن موقع به بعد کاربران برای دیدن تصاویری که در توئیت ها قرار داده می شوند مجبور به کلیک بر روی یک لینک که در کنار توئیت ظاهر می شود هستند.

چند سال پس از این موضوع، افراد با نفوذ تر و محبوب تر که میلیون ها دنبال کننده دارند، همچنان لینک های اینستاگرام را به اشتراک می گذارند. به نظر می رسد که شرکت توئیتر نیز از این موضوع اندکی کلافه شده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس گزارشی از Mashable، توئیتر روز گذشته به چندی از یوزرهای بسیار محبوبش که دارای اکانت های تایید شده ای هم هستند یادآور شد که جهت استفاده کاربران از محیطی پویا تر و برای داشتن تجربه بهتری با توئیتر، بهتر است تا تصاویر را در اپلیکیشن همین برنامه در کنار نوشته هایشان پست نمایند و در صورت انجام اینکار همگان قادر خواهند بود عکس ها را در همین اپلیکیشن و بدون نیاز به رفتن به شبکه اجتماعی دیگری مشاهده نمایند.

twittergram.0

جهت شفاف سازی لازم به ذکر است که توئیتر کاربران را در استفاده از سرویس ایستاگرام منع نکرده و صرفا به آنها می گوید برای اینکه تصاویر همراه با توئیت ها همیشه دیده شده و تاثیرگذاری نوشته نیز حفظ شود، از سرویس آپلود اپلیکیشن همین شرکت استفاده نمایید تا توئیت ها به شکلی بی روح و صرفا با یک متن برای طرفداران و دنبال کنندگانتان به نمایش در نیایند.

شرکت یاد شده طی آپدیت هایی که برای اپلیکیشن تلفن های همراه خود انجام داده، همواره سعی نموده تا عملیات آپلود عکس را آسان تر کرده و در میان این راه چندتایی فیلتر و افکت تصویری نیز به اپ خود افزوده است.

به نظر نمی رسد این یادآوری از سوی توئیتر  تاثیری در ترک عادت لینک دادن از اینستاگرام برای کاربران پر طرفدار داشته باشد، به خصوص زمانی که رشد بلاتوقف این شبکه اجتماعی را مشاهده می کنیم. زمانی که از لحاظ یوزرهای فعال نیز به این دو سرویس نگاهی بیاندازیم، ایسنتاگرام برنده میدان است. اگرچه موسس توئیتر قبلا اذعان داشته که به آمارها اهمیتی نمی دهد ولی قطعا این آمار برای بازیگران، ستارگان ورزشی، موسیقی دان ها و سایر دنبال شوندگان بزرگ اهمیت بسیاری دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • ویراستار
    ویراستار | ۵ بهمن ۱۳۹۳

    خطاب به کاربران خیلی معروف توئیتر:
    بی تلبیتا!
    توئیترو کلافه کردین دیگه! عه!
    صد بار بهتون گفتم لینک نذارید توئیتر ناراحت میشه، هی گوش نکردین تا عاقبت کلافه شد از دستتون.
    یه بار دیگه، فقط یه بار دیگه بفهمم لینک عکس رو گذاشتین، حسابتونو جوری هک می کنم که نفهمین از کجا هک شدین!
    پی نوشت:
    خخخخ...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی