ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

منابع آگاه می گویند که عکس های اخیر One M9 متعلق به محصول نهایی نبوده است

در هفته ای که گذشت شاهد انتشار طیف بی پایانی از شایعات در رابطه با پرچمدار بعدی اچ تی سی یعنی HTC One M9 بودیم. در این بازه زمانی، هر روز (و در برخی از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

در هفته ای که گذشت شاهد انتشار طیف بی پایانی از شایعات در رابطه با پرچمدار بعدی اچ تی سی یعنی HTC One M9 بودیم.

در این بازه زمانی، هر روز (و در برخی از روزها، هر ساعت) گزارشاتی در مورد مشخصات، عکس ها و امکانات احتمالی این محصول به بیرون درز می کرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اما برخی از تصاویری که در هفته گذشته منتشر شد توجه بسیاری را به خود جلب کردند چراکه به نظر می رسید متعلق به HTC One M9 واقعی بوده و آن را با تمام شکوهش نشان می دادند.

علاوه بر این، آنطور که در این عکس ها مشخص است، پرچمدار بعدی HTC شباهت زیادی نیز به مدل قبلی اش یعنی HTC One M8 دارد.

حال از سایت HTC Source خبر رسیده یکی از منابع آنها (که در جریان این موضوع قرار دارد) صحت عکس های لو رفته و تعلق داشتن شان به M9 را تأیید کرده است.

با این همه، عکس های یاد شده به یک نمونه آزمایشی مربوط می شوند؛ به بیان دیگر این تصاویر به محصول نهایی تعلق ندارند و به احتمال زیاد آنچه در کنگره موبایل امسال رونمایی خواهد شد با آن فرق دارد.

این منبع آگاه همچنین تأیید کرده که سطح رویی M9 دارای یک نمایشگر لبه به لبه است و در دو طرف بالایی و پایینی آن نیز اسپیکرهای BoomSound قرار خواهند داشت.

فرد مطلع همچنین تأیید کرده که دوربین جلویی One M9 تا حدود زیادی (از لحاظ طراحی) شبیه به HTC Desire 826 است که اخیرا عرضه شده که اگر چنین باشد، این دوربین درست در بالای نمایشگر قرار خواهد داشت و مجهز به یک لنز بسیار بزرگ است.

متأسفانه هیچگونه اطلاعات دیگری در مورد مشخصات احتمالی پرچمدار بعدی اچ تی سی در دسترس نیست هرچند که بر اساس جدیدترین (و البته استوارترین) شایعات، M9 احتمالا از یک چیپست اسنپدراگون 810 و یک دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی  بهره می برد.

باز هم یادآور می شویم که براساس گفته این منبع آگاه عکس های لو رفته از M9 مربوط به نسخه آزمایشی آن هستند. با این حال، به نظر می رسد که اچ تی سی با این کار قصد داشته تا همچنان بازار شایعه پراکنی در مورد پرچمدار بعدی اش را داغ نگه دارد. نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • مجيد عليپور
    مجيد عليپور | ۸ بهمن ۱۳۹۳

    سلام كسب نميتونه مشخصات دقيق گوشي رو واسم بفرسه

  • Only Htc
    Only Htc | ۷ بهمن ۱۳۹۳

    سلام برو بچ کسی میدونه زمان دقیق رونمای کی هستش ؟

  • حسین
    حسین | ۵ بهمن ۱۳۹۳

    سلام اینم بررسی کنید

    http://www.phonearena.com/news/HTC-One-M9-Plus-leaks-out-5.5-QHD-screen-Snapdragon-810-Duo-Camera-and-finger-scanner_id65113

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی