ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا حمایت HTC از تیم های حاضر در e-sports خبر از محصولات جدید این شرکت می دهد؟

از آنجایی که اچ تی سی نمی خواهد خود را به بازار  اسمارت فون ها محدود نماید، به عنوان نخستین گام در جهت به روز رسانی چهره برند خود در سال 2015 میلادی، تصمیم گرفت که ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

از آنجایی که اچ تی سی نمی خواهد خود را به بازار  اسمارت فون ها محدود نماید، به عنوان نخستین گام در جهت به روز رسانی چهره برند خود در سال 2015 میلادی، تصمیم گرفت که حامی مالی سه تیم برتر لیگ بازی های رایانه ای باشد.

این تیم ها عبارتند از Cloud9، Team Liquid و Team SoloMid که همگی شان از ورود اچ تی سی به قلمرو این بازی ها استقبال کرده اند و وعده داده اند که به اتفاق بازیکنانی از هر تیم و حمایت اچ تی سی، عملکردی کاملا حرفه ای را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

گفته می شود که در جریان این رقابت ها تعدادی از برترین محصولات اچ تی سی به عنوان جایزه در اختیار طرفداران این بازی ها قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که در بیانیه Team Liquid از افرادی نظیر والتر ونگ و توماس چن به عنوان مدیران پروژه مرتبط به E-sports در اچ تی سی نام برده شده که در واقع نشان دهنده اهمیت این حوزه در نظر شرکت تایوانی مورد بحث است.

tweet

تیم های تحت حمایت اچ تی سی در بازی های مختلفی به رقابت خواهند پرداخت که از آن جمله می توان به Counter Strike: Global Offensive و Dota 2 اشاره نمود اما این شرکت تنها از سری رقابت های League of Legends در توییت خود یاد کرده است.

مشارکت و ارائه حمایت های مالی از تیم های حاضر رد لیگ بازی های رایانه ای موسوم به e-sports از جانب شرکت های فعال در حوزه ی تکنولوژی امری غیر عادی محسوب نمی شود. برای مثال ایسوس نیز اخیرا نام خود را به عنوان حامی یکی از تیمهای Dota 2 اعلام کرد که هم اکنون با عنوان Asus.Polar فعالیت می کند.

دو کمپانی گیگابایت و Alienware نیز مسابقات کوچکی را برگزار می کنند و نام برندهای سخت افزاری نظیر کینگستون، Logitech، Eizo و Razer معمولا در کنار بازیکنان یا تیم های حاضر در چنین رقابت هایی مطرح می شود.

چیزی که در مورد اچ تی سی تفاوت دارد این است که دست کم در حال حاضر، محصولی که با این رقابت ها ارتباط داشته باشد را در اختیار ندارد.

زمانی که در نمایشگاه CES با Drew Bamford از اچ تی سی مصاحبه شد وی تأکید کرد که امسال سال تغییر برای شرکت متبوعش خواهد بود و شاهد رونمایی از یک محصول مهم و جدید از آن در حوزه سرگرمی های خانگی خواهیم بود.

وی با این وعده که محصولات جدید تا پایان سال جاری میلادی رونمایی خواهند شد، اظهار داشت: که محصولات دیگر ممکن است در راستای تکامل اچ تی سی باشد اما این حوزه در نوع خود کاملا جدید است.

هنوز مشخص نیست این خبر که اچ تی سی هم اکنون بخشی از عرصه بازی های رقابتی e-sports به شمار می رود با گفته های Drew Bamfrod مرتبط است و یا خیر، با این حال روشن است که چنین اقدامی بخشی از استراتژی گسترده تر این شرکت برای شکل دهی مجدد خود به عنوان یکی از برندهای ارائه دهنده فناوری های شخصی است که محصولاتی فراتر از تلفن همراه را ارائه می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • زال
    زال | ۶ بهمن ۱۳۹۳

    به نظر من تنوع کم محصولات اچ تی سی خودش برای این شرکت دردسرساز محسوب می شه. الان کاربرا هم به صورت خودآگاه و هم به صورت ناخودآگاه به سمت برندهایی سوق پیدا می کنن که اکوسیستم بزرگتری دارن و این قضیه که اچ تی سی تا همین چند وقت پیش "تقریبا" فقط اسمارتفون تولید می کرد، دست کم تاثیر روانی خودشو می ذاره.

  • newreza
    newreza | ۶ بهمن ۱۳۹۳

    ماشالله ساعت 1 نصفه شب دنبال غلط تایپی میگردین

  • Sami Pourali
    Sami Pourali | ۶ بهمن ۱۳۹۳

    درود بر HTC...
    مهمترین نکته HTC برای من اعتقادش به محصولیه که تولید می کنه...
    گوشی های سطح بالا با کیفیت ساخت و طراحی بی نظیر... تو کیفیت صدا هم که کاملا" بی رقیبه...
    این حرکتش هم واقعا" جالب بود...
    منتظر خبر های بیشتری از HTC هستم...

  • H A M E D
    H A M E D | ۶ بهمن ۱۳۹۳

    خیلی واسه HTC توی سال 2015 هیجان زدم!
    میدونم حتما میترکونه...

    برو که به جایگاهت برسی

مطالب پیشنهادی