ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن های هوشمند موتورولا رسماً وارد بازار چین شدند

موتورولا از سال ۱۹۸۷ در چین فعالیت داشته و از امروز این کمپانی رسماً با ارائه سری کاملی از تلفن های هوشمند خود در کشور مذکور، مجدداً یکی از بزرگترین و پر جاذبه ترین بازارهای ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۶ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

موتورولا از سال ۱۹۸۷ در چین فعالیت داشته و از امروز این کمپانی رسماً با ارائه سری کاملی از تلفن های هوشمند خود در کشور مذکور، مجدداً یکی از بزرگترین و پر جاذبه ترین بازارهای آسیا را تجربه خواهد کرد.

صبح امروز و ساعاتی پیش COO Rick Osterloh از مدیران اصلی موتورولا طی مراسمی از ارائه ی Moto X 2014 و نسخه ای مجهز شده به LTE موبایل Moto G در بازار چین خبر داد و به همراه این موارد کاربران کشور اژدهای سرخ امکان تهیه Moto X Pro که در اصل نسخه ی تغییر نام یافته ی نکسوس ۶ محسوب می گردد را نیز دارا خواهند بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

هدست بلوتوثی Moto Hint و همینطور خدمات سفارشی سازی تلفن های هوشمند شرکت مورد بحث موسوم به Moto Maker، به همراه ساعت Moto 360 نیز از جمله سایر مواردی محسوب می شوند که چینی ها قرار است به زودی آنها را تجربه نمایند.

نا گفته نماند چین اولین کشوری در آسیا خواهد بود که می تواند از Moto Maker خدمات بگیرد ولی در مورد زمان دقیق عرضه موتو ۳۶۰ هنوز صحبتی به میان نیامده است.

بر اساس اظهارت سران موتورولا، موتو ایکس اولین موبایلی است که اندروید آب نبات چوبی را با خود به چین می برد و همچنین تاکید شده که کمپانی مورد بحث قصد دارد تا سیاست گذشته خودش یعنی ارائه تجربه اندروید خالص به کاربران محصولاتش را بسیار جدی تر از گذشته دنبال نماید.

بر همین مبنا موتورولا به جای تمرکز داشتن بر روی ایجاد پوسته ها و اپ های سفارشی بر روی اندروید، توجه خودش را بر بالا بردن سرعت پاسخگویی موبایل هایش که شامل بهبود عملکردهای تاچ و یا اجرای سریعتر اپلیکیشن دوربین می گردد معطوف خواهد نمود.

در بخشی از مراسم امروز موتورولا در چین نیز، Steve Sinclair، معاون ارشد بخش بازاریابی این شرکت، اظهار داشت: "وقتی شما یک موبایل موتورولا را می خرید ما فراموش تان نخواهیم کرد" و ارائه به روز رسانی های سریع اندروید در روزهای اخیر خودش بیانگر این تعهد ما نسبت به کاربران است. موتورولا وعده داد همین سطح از پشتیبانی و تعهد را در مورد کاربران جدید چینی اش که از ۱۹ فوریه صاحب تلفن های هوشمند Moto X، Moto G و Moto X Pro خواهند شد را رعایت نماید.

با تصاحب بخش موبایل موتورولا توسط لنوو انتظارهای اولیه بر این بود که این برند چینی از خرید جدیدش به شکلی بسیار جدی برای تصاحب بازارهای غربی استفاده نماید، زیرا لنوو در بازار خود چین یکی از کمپانی های پیشتاز محسوب می شود که هواداران بسیاری نیز دارد.

اما حالا و با توجه به رویدادی که امروز برگزار شد، اینطور به نظر می آید که نام موتورولا به حدی حائز اهمیت است که لنوو ترجیح داده محصولات فعلی تحت این برند را ابتدا به خود چینی ها و در بازار پرتقاضای این کشور عرضه نماید.

هنوز مشخص نیست لنوو قصد دارد بین محصولات تولیدی خودش و موتورولا از لحاظ نامگذاری و برند تفاوتی را در نظر بگیرد و یا خیر، ولی این احتمال مطرح است که کمپانی مذکور شاید بخواهد با ایجاد تنوع و گستردگی محصولات توجه اقشار مختلف کاربران را بیش از پیش به سمت خود جلب نماید. نباید فراموش کرد شعاری که تا به امروز موتورولا را سر پا نگه داشته "ارائه ی شخصی ترین تلفن هوشمند ممکن" بوده است و حالا امکانات و خدمات سفارشی سازی بسیار قدرتمندی در دست یکی از کمپانی های توانمند چینی قرار دارد و باید دید لنوو چطور از این اهرم برای پیشرفتش استفاده خواهد برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی