ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بنچ مارک پروژه اسپارتان حکایت از عملکرد قابل توجه این مرورگر دارد

همانطوری که مطلع هستید مایکروسافت اخیراً نسخه ی پیش نمایش فنی تازه ای از ویندوز ۱۰ را در اختیار کاربران علاقه مند گذاشته تا بتوانند این سیستم عامل را مورد آزمایش قرار داده و نظرتشان ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۶ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

همانطوری که مطلع هستید مایکروسافت اخیراً نسخه ی پیش نمایش فنی تازه ای از ویندوز ۱۰ را در اختیار کاربران علاقه مند گذاشته تا بتوانند این سیستم عامل را مورد آزمایش قرار داده و نظرتشان را به منظور بهبود و همینطور رفع مشکلات موجود با این کمپانی در میان بگذارند.

حالا بر اساس همین نسخه از ویندوز و بنچ مارک های منتشر شده به نظر می رسد مرورگر تازه وارد مایکروسافت موسوم به پروژه اسپارتان عملکردی قابل توجه را از خود به نمایش گذاشته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

وب سایت  AnandTech که مرجع بسیار معتبری در بنچ مارک های سخت افزاری و نرم افزاری به حساب می آید به تازگی نتایج مرتبط به بنچ مارک پروژه اسپارتان مایکروسافت را منتشر نموده و بر اساس نتایج به دست آمده در این بنچ مارک عملکرد مرورگر جدید ردموندی ها بسیار سریع تر و بهتر از اینترنت اکسپلورر ۱۱ بوده و حتی در برخی از آزمایش ها نسبت به رقبایی همانند کروم و فایرفاکس نیز برتری داشته است.

spartan

در آزمایش هایی مانند JavaScript oriented Kraken و Google Octane 2.0 پروژه اسپارتان نسبت به نسخه ی پیشین اینترنت اکسپلورر به ترتیب بهبود عملکردی ۸۱.۱ و ۴۵.۱ درصدی را نمایش می دهد و نتایج به دست آمده تا حد زیادی به گوگل کروم نزدیک شده اند. اگر چه بر حسب همین بنچ مارک می توان نتیجه گرفت که مایکروسافتی ها باید در مورد سازگاری مرورگرشان با HTML5 وقت بیشتری را صرف نمایند.

مایکروسافت می گوید پروژه اسپارتان هنوز به شکل بسیار گسترده ای تحت توسعه قرار دارد و لذا می توان انتظار داشت در نسخه ی نهایی ویندوز ۱۰ شاهد یک مرورگر اینترنتی تمام عیار و بسیار قدرتمند باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی