ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وزیر ارتباطات مطرح کرد: احتمال راه اندازی اپراتور مخابراتی مشترک با عراق

وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات که امروز با همتای عراقی خود دیدار داشت، در حاشیه این مراسم از احتمال راه اندازی اپراتور مخابراتی مشترک بین ایران و عراق خبر داد. محمود واعظی اظهار کرد: با ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۶ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰

وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات که امروز با همتای عراقی خود دیدار داشت، در حاشیه این مراسم از احتمال راه اندازی اپراتور مخابراتی مشترک بین ایران و عراق خبر داد.

محمود واعظی اظهار کرد: با توجه به بالا بودن حجم سفرهای بین دو کشور، صحبت هایی انجام شد که در آن آمادگی خود را نسبت به راه اندازی اپراتور مشترک بین ایران و عراق اعلام کردیم تا بدین ترتیب بحث رومینگ بین این دو طرف با شرایط بهتری پیش برود. این مساله علاوه بر تخفیفاتی خواهد بود که بین اپراتورهای موجود دو کشور اعمال می شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

وزیر ارتباطات در مورد همکاری های ICT بین ایران و عراق گفت: با توجه به مرز طولانی که میان دو کشور وجود دارد ما از 5 نقطه در حوزه صوت و دیتا با یکدیگر اتصال داریم. در این مذاکران، بحث همکاری های آموزشی و پژوهشی نیز مطرح شد.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی مرزی، در موارد متعدد ساکنان نقاط مرزی برای استفاده از تلویزیون و یا موبایل با دشورای هایی مواجه می شوند که مقرر گردید تداخلات موجود با ارائه روشی نوین بر طرف شده تا ساماندهی در رومینگ نقاط مرزی و برطرف شدن تداخل تصویر بدست آید.

واعظی از تشکیل کمیته های مشترک تخصصی بین ایران و عراق خبر داد و افزود: یکی از این کمیته‌ ها در حوزه پست و پست بانک و کارگروه دیگر در حوزه اینترنت، ماهواره،‌ موبایل و تلفن ثابت همکاری خواهند کرد و سایر طرح ها مانند دولت الکترونیک و شبکه ملی اطلاعات که اکنون در ایران در دست اقدام است نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • رونین
    رونین | ۶ بهمن ۱۳۹۳

    این حرکت خوب و مثبتیه...
    مردم منطقه ما خودشون مشکلات خودشتن رو حل کنند خیلی توسعه سریع و با کیفیتی اتفاق میفته...به امید روزهای روشن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی