ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال تعویق معرفی تلفن هوشمند اکسپریا Z4 تا تابستان سال جاری

در حالیکه بسیاری از کاربران انتظار دارند تا سونی نسل بعدی تلفن هوشمند پرچمدارش موسوم به اکسپریا Z4 را در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۵ که تقریباً یک ماه دیگر در بارسلون برگزار می شود معرفی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۷ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۰:۰۰

در حالیکه بسیاری از کاربران انتظار دارند تا سونی نسل بعدی تلفن هوشمند پرچمدارش موسوم به اکسپریا Z4 را در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۵ که تقریباً یک ماه دیگر در بارسلون برگزار می شود معرفی نماید، اکسپریا بلاگ یکی از منابع معتبر و نزدیک به این کمپانی خبر داده که احتمال زیادی وجود دارد موبایل مذکور در فصل تابستان رونمایی گردد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

البته این اولین باری نیست که چنین احتمالی مطرح می شود، در ماه دسامبر و پس از هک شدن استودیوی Sony Pictures و به بیرون درز پیدا کردن ایمیل های مدیران کمپانی ژاپنی، در یکی از این ایمیل ها اشاره شده بود که موبایل های Z4 قرار است در مابین ماه های می و نوامبر ۲۰۱۵ به کارابران نمایش داده شوند.

سونی اخیراً در مورد موبایل های پرچمدارش سیاست معرفی محصولات جدید در هر ۶ ماه را اتخاذ کرده بود، اکسپریا Z1 در اواخر ۲۰۱۳ معرفی و کمی بعد و در اوایل ۲۰۱۴ اکسپریا Z2 رونمایی گشت و در اوخر ۲۰۱۴ نیز شاهد معرفی اکسپریا Z3 بودیم ولی در صورتیکه معرفی Z4 به تابستان افتاده باشد اینطور به نظر می آید که غول تکنولوژی ژاپنی تصمیم گرفته دیگر از الگوی پیشین خود پیروی نکند و البته شاید اینبار آنها نتوانسته اند سر موعد مقرر محصول بعدیشان را آماده نمایند.

پیش تر در شایعات آمده بود اکسپریا Z4 احتمال دارد به نمایشگری با رزلوشن QHD و یا FHD مجهز شده باشد و از یک چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ به همراه دوربینی ۲۱ مگاپیکسلی (دارای سنسور Exmor RS IMX230) بهره ببرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • rodrigez
    rodrigez | ۷ بهمن ۱۳۹۳

    اگه مثل زد3 و زد2 زود گرمکنه ممکنه برای زد 4 خطرناک باشه چون چیپست اسنپدراگون 810 باعث گرم شدن گوسب میشه و اگه سونی به تولید بیش از حد زد 4 بپردازه ورشکست میشه

  • mostafa
    mostafa | ۷ بهمن ۱۳۹۳

    منتظر الترا هستم ببینم چ میکند

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی