ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل بعدی ساعت هوشمند ZenWatch ممکن است یک هفته شارژ نگه دارد

اولین ساعت هوشمند ایسوس با نام ZenWatch در اواخر ۲۰۱۴ و بر اساس اندروید پوشیدنی روانه ی بازار شد. در این محصول، کمپانی تولید کننده سعی کرده بود ریسک چندانی نکند و قابلیت هایی استاندارد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۷ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۰:۴۷

اولین ساعت هوشمند ایسوس با نام ZenWatch در اواخر ۲۰۱۴ و بر اساس اندروید پوشیدنی روانه ی بازار شد. در این محصول، کمپانی تولید کننده سعی کرده بود ریسک چندانی نکند و قابلیت هایی استاندارد را به کاربران عرضه نماید و از همین رو ZenWatch را نمی توان ساعتی متفاوت نسبت به سایر گزینه های حاضر در بازار دانست. اما حال این احتمال وجود دارد تا نسل دوم ساعت هوشمند تایوانی ها حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر مبنای اطلاعات منتشر شده از جانب Focus Taiwan، یکی از مدیران اصلی ایسوس Jonney Shih در اظهار نظری در مورد نسل بعدی ZenWatch گفته است ساعت مذکور باید به همراه بخش پردازش مرکزی و سیستم عاملی ساده و بهینه شده تولید گردد تا محدودیت های کنونی مرتبط به باتری و شارژ در آن حذف گشته و با یک بار شارژ بتواند حداقل برای مدت یک هفته پاسخگوی نیازهای کاربران باشد.

در حال حاضر ساعت های هوشمند مهم تر موجود، در بهترین حالت ممکن با یکبار شارژ حداکثر تا دور روز قابل استفاده هستند. اما بر اساس اشارات صورت گرفته از جانب Jonney Shih به نظر می آید ایسوس به جد تلاش دارد تا مرزهای این محدودیت را جا به جا نماید. شایعات دیگری نیز شنیده شده است که در آنها گفته شده شاید ZenWatch بعدی توانایی برقرار کردن تماس بدون نیاز به یک تلفن هوشمند را نیز دارا باشد قابلیتی که تا پیش از این در محصولاتی همچون Gear S از سامسونگ به کاربران عرضه گشته است.

اگر امید دارید در آینده ای نزدیک ساعتی با توانایی های پیش تر اشاره شده از لحاظ باتری را تهیه کرده و به مچ دست خود ببندید، بد نیست بدانید که ایسوس قصد ندارد نسل بعدی ساعت هوشمندش را تا قبل از انتهای سه ماهه ی سوم سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه نماید. مدل فعلی ZenWatch‌ با قیمت ۱۹۹ دلار به فروش می رسد و تصور منابع مختلف فعلاً بر این است که نسل آتی هم از همین روال قیمتگذاری پیروی خواهد نمود.

گزارش هایی هم وجود دارند که بر اساس آنها ایسوس قصد دارد دو دو دستبند سلامتی با قیمت هایی نه چندان بالا را آماده و روانه ی بازار نماید و در مجموع به نظر می آید کمپانی مورد بحث در برنامه ریزی آینده اش به تولید و ایجاد تنوع در زمینه ی گجت های پوشیدنی توجه ویژه ای خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • امید
    امید | ۸ بهمن ۱۳۹۳

    سلام
    من همون zenwatch نسخه اولشو نتونستم پیدا کنم
    از کجا میشه خریدش؟

  • persian
    persian | ۷ بهمن ۱۳۹۳

    من نمی دونم چه اصراریه حتما ساعت اینجوری آدم بخوره.منظورم همین ساعت جدیداست.یه smart watch2 سونی بگیرین به صورت کامل 4 روز شارژ داره.تجربه دارم که میگم.هنوز که هنوزه هم دارن براش watch face می نویسن و سونی هم همین 3 روز پیش آپدیت داد براش.قیافشم نسبت به خیلی از این ساعت های جدید بهتره و شیک تره.(البته نه در قیاس با moto و apple watch)

  • خشایار
    خشایار | ۷ بهمن ۱۳۹۳

    خلاقیت یعنی این. ولی چون تبلیغات کمی داره شاید کمتر کسی از این ساعت هوشمند خبری داشته باشه.
    ولی در مقابل ساعت هوشمند کاملا معمولی اپل علارغم فوق العاده معمولی بودنش نسبت به این ساعت، کمتر کسی هست که ازش خبری نشنیده باشه.
    توی دنیا خیلی محصولات خوب و خلاق به خاطر تبلیغات ضعیف یا ناکافی اصلا دیده نمی شن ولی کمپانی های بزرگ محصولات معمولی رو طوری تبلیغ می کنن که انگار یه انقلاب بزرگ توی تکنولوژیه و حتی خیلی خوب هم می فروشن.

    منظورم با هیچ کمپانی خاصی نیست. خودتون آزادید هرطور می خواید فکر کنید اما واقعیتی هست که وجود داره متاسفانه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی