ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بازگشتی دوباره از Evleaks اینبار با HTC One M9

پرچمدار بعدی اچ تی سی یعنی (One (M9 محصولی است که تا کنون بیشترین گمانه زنی ها در موردش انجام گرفته و به نظر می رسد که ارابه شایعات در مورد آن به این زودی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

پرچمدار بعدی اچ تی سی یعنی (One (M9 محصولی است که تا کنون بیشترین گمانه زنی ها در موردش انجام گرفته و به نظر می رسد که ارابه شایعات در مورد آن به این زودی ها قصد باز ایستادن نداشته باشد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

گفته می شود تعداد زیادی از تصاویر لو رفته از این محصول، متعلق به یک نمونه اولیه بوده اند که به مرحله تولید انبوه نخواهد رسید. اما تصاویری که در این خبر مشاهده می کنید به یکی از معتبرترین منابع یعنی @evleaks مربوط می شود.

@evleaks با انتشار توییتی با این مضمون «عادت های قدیمی دیر از بین می روند» بازگشت خود به بازی لو دادن مشخصات محصولات رونمایی نشده را اعلام نمود و تصاویری از (HTC One (M9 را در فضای مجازی منتشر کرد که نشان از وجود بدنه ای یکدست تر برای این تلفن هوشمند دارد.

جالب است بدانید که در این تصاویر دو محصول مشاهده می شود که از لحاظ طراحی شباهت زیادی به HTC Desire Eye (باید بگوییم رویکرد معرفی دو تلفن از سنت های دیرینه اپل و سامسونگ است) و دوربین جلویی قدرتمندش دارند.

ارزیابی ها حکایت از آن دارد که این تصاویر متعلق به (HTC One (M9 و برادر بزرگ تر آن است که برای سادگی بیشتر One (M9) Plus خوانده شده، اما ممکن است که نام آن One (M9) Max یا عبارتی کاملا متفاوت از این باشد.

با این حال، از تصاویر لو رفته بر می آید که دکمه فیزیکی هوم به پرچمدار آتی اچ تی سی باز خواهد گشت و تنها دلیلی که احتمال حقیقی بودن این تصاویر را تقویت می کند وجود اسکنر اثر انگشت روی بدنه برای بالا بردن امنیت محصول فوق است.

با بزرگ نمایی روی تصاویر همچنین متوجه دو اسپیکر قرار گرفته در سطح رویی این اسمارت فون خواهید شد (که پیشتر گفته شده بود از نوع Boomsound هستند) که در داخل بدنه و به شکلی ظریف تر کارگذاری شده اند.

روی هم رفته، تصاویر لو رفته از پرچمدار آتی اچ تی سی و برادر بزرگ تر آن نشان دهنده این امر است که کمپانی سازنده رویکردی مدرن را برای طراحی پرچمدار آتی اش در پیش گرفته.

B8cIdk3CYAEzATg

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • milad danesh
    milad danesh | ۹ بهمن ۱۳۹۳

    سلام این اولین کامنت من هست توی این سایت در جواب یکی از دوستان باید بگم که اپل توی طراحی 6 از ام 8 کپی کرد بعد شما میگین این کپی از ایفون هست میشه بگید دقیقا کجاش شبیه ایفون هست ... لبه های گرد که اپل از ام 8 کپی زد ? پشتش با اون نوار ها که اپل کپی زد ? یا بلندگوی دوتایی که خدا رو شکر هنوز اپل کپی نکرده که اونم بزارین برای اپل

  • آرمان
    آرمان | ۸ بهمن ۱۳۹۳


    والا همه طرفدار سونی هستن نباید که مثل بعضیا خود شیرینی کرد

  • سجاد
    سجاد | ۸ بهمن ۱۳۹۳

    لودهنده معروف باز میگردد...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی