ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

5.5 میلیون مک توسط اپل، در سه ماه اول سال مالی ۲۰۱۵ به فروش رسیده است

بر اساس گزارش مالی اپل برای سه ماه اول سال مالی 2015 که امروز منتشر شد، این کمپانی در سه ماهه منتهی به 28 دسامبر موفق به فروش 5.5 میلیون دستگاه کامپیوتر مک شده است. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۰

بر اساس گزارش مالی اپل برای سه ماه اول سال مالی 2015 که امروز منتشر شد، این کمپانی در سه ماهه منتهی به 28 دسامبر موفق به فروش 5.5 میلیون دستگاه کامپیوتر مک شده است.

تحلیلگران معتقد بودند که اپل 5.68 میلیون مک به فروش خواهد رساند. در همین مقطع زمانی در سال گذشته، این شرکت موفق به فروش 4.8 میلیون دستگاه از این دسته محصولات شده بود که آمار امسال نشانگر 14 درصد رشد هستند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در زمینه فروش سخت افزار، مک همچنان برای اپل دارای موقعیت های زیادی برای رشد کردن است. آیفون های اپل در بازار تلفن همراه و آیپد در بازار تبلت ها پیشتازند. اگر چه اپل در فروش مک ها عملکردی قابل قبول داشته، اما نتوانسته مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها، به بازار چیره گردد و انتظار می رود در آینده پیشرفت بیشتری را برای اپل در این بخش شاهد باشیم.

Untitled1 Untitled2

ارتقای سخت افزاری مک ها مانند استفاده از نمایشگر با رزولوشن Retina در کنار وزن سبک و نازکی مثال زدنی مک بوک ایرها دست به دست هم داده تا رشد 14 درصدی آمار فروش این محصولات را نسبت به سال گذشته ببینیم. از سوی دیگر پلتفرم جدید OS X به گونه ای طراحی گشته که شاهد ادغام روز به روز بیشترش با iOS هستیم. سایر محصولات این کمپانی نیز از همین خط مشی پیروی کرده و به زودی با اکوسیستمی کامل و یک پارچه از سوی کمپانی مورد بحث طرف خواهیم بود.

البته، "دوره ی پس از کامپیوترهای شخصی" آنچنان که استیو جابز آن را متصور بود، پیش نرفت. ما صرفا از یک دستگاه برای انجام امور روزمره مان بهره نمی گیریم؛ از بسیاری از گجت ها در انواع و سایز های مختلف استفاده می کنیم. لپ تاپ ها و کامپیوترهای رو میزی، بخشی هستند که شاید اپل گمان نمی برد همچنان و در این دوره انقدر پر طرفدار باقی بمانند.

دسته بندی لپ تاپ ها، حال تا جایی برای اپل در اولویت قرار گرفته که خبر شایعه ساخت مک بوک ایر 12 اینچی را با حاشیه تصویر بسیار کم و اندازه ای بسیار نازک تر از پیش می شنویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۸ بهمن ۱۳۹۳

    خب فروخته چیزی ندارم ک بگم چون تا الان یه مک رو حتی از نزدیک هم ندیدم ، اما خب درک یه لپتاپ بدون ویندوز برام سخته شاید شاید شاید با پایان کارهام با ویندوز برم طرفش

  • BlackCode
    BlackCode | ۸ بهمن ۱۳۹۳

    از erfanm درخواست می کنم از اون نقد های حرفه ایش در مورد مک بوک های اپل هم ارائه بده :))) :D
    خارج از شوخی،همونطور که بقیه گفتند،من به عنوان مصرف کننده،مک بوک اپل را بیشتر از بقیه گجت هاش دوست دارم
    البته اصلا مکینتاش به دلم نمی چسبه و با ویندوز کار می کنم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی