ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

رقابت های آنلاین پنالتی زنی در Perfect Kick

ضربات پنالتی، از حساس ترین لحظات هر مسابقه فوتبال محسوب می شوند؛ ضربه هایی سرنوشت ساز که میلیون ها تماشاگر را از جای خود نیم خیز کرده و دنیایی را به وجد می آورند. Perfect Kick عنوانی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

ضربات پنالتی، از حساس ترین لحظات هر مسابقه فوتبال محسوب می شوند؛ ضربه هایی سرنوشت ساز که میلیون ها تماشاگر را از جای خود نیم خیز کرده و دنیایی را به وجد می آورند.

Perfect Kick عنوانی است که شما را پشت ضربه حساس پنالتی قرار داده تا در رقابت با حریف آنلاین خود، مهارتتان را در گل کردن این ضربات و دفع توپ های خطرناک محک بزنید.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید. 

Perfect Kick یک بازی آنلاین پنالتی زنی است، بدین معنی که یک بار شما زننده ضربه خواهید بود و دفعه بعد باید از دروازه خود در نقش دروازه بان محافظت کنید. البته به صورت آفلاین هم می توانید به رقابت با هوش مصنوعی بازی بروید، اما حتما قبول دارید که لذت مسابقه با یک حریف واقعی را با هیچ چیز دیگر نمی توان تعویض کرد.

screen520x924 (1)

کنترل در Perfect Kick آسان و لذت بخش طراحی شده. فقط یک اشاره انگشت برای نشانه گیری توپ یا پرش دروازه بان برای دفع ضربه کافیست. خوشبختانه سرورهای بازی از کیفیت مطلوبی بهره می برند، از این رو به ندرت با مشکل تأخیر در پاسخ دهی بازی مواجه خواهید شد.

بازیکن شما در در این بازی از لحاظ مهارت ها قابل ارتقاست، به شرط آنکه با برد مسابقات به مقدار کافی تجربه کسب کرده باشید. آیتم های تغییر ظاهر بازیکن هم آنقدر فراوانند که مطمئن باشید در محیط بازی، به هیچ وجه دو بازیکن کاملا مشابه را پیدا نخواهید کرد.

با برنده شدن در مسابقات و کسب تروفی ها، امتیازتان هم در جدول رده بندی جهانی بازی بالاتر رفته و می توانید بازیکنتان را تا جایی که می توانید از لحاظ مهارت ها ارتقا دهید.

Perfect Kick برای سه پلتفرم پرطرفدار موبایل عرضه شده و با گیم پلی مفرح و گرافیک زیبای سه بعدی خود، در میان بازی های پنالتی زنی بی رقیب است.

Perfect Kick

Perfect Kick

سازنده: Gamegou Limited قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 59.3 / 49.4 / 46 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • محمد
    محمد | ۹ بهمن ۱۳۹۴

    اندروید 6 را ساپورت نمیکنه چیکار کنم من میخوامش

  • وجید
    وجید | ۱۲ فروردین ۱۳۹۴

    چرا قطعه؟

  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی