ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل iOS 8.1.3 را ارائه کرد؛ مشکل کمبود فضای خالی برای دریافت آپدیت ها رفع شد

اپل آپدیت جدیدی را برای آی فون، آی پد، آی پاد و آی پاد تاچ ارائه کرد که انتظار می رود به موجب آن، برخی از باگ های نسخه قبلی iOS از میان رفته و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

اپل آپدیت جدیدی را برای آی فون، آی پد، آی پاد و آی پاد تاچ ارائه کرد که انتظار می رود به موجب آن، برخی از باگ های نسخه قبلی iOS از میان رفته و امکانات جدیدی به این پلتفرم اضافه شده باشند.

مهم ترین مزیت آپدیت iOS 8.1.3 آن است که مشکل کمبود ظرفیت برای به روزرسانی OTA را بر طرف می سازد. تا پیش از این، انجام چنین کاری مستلزم در اختیار داشتن چندین گیگابایت فضای خالی بود که کاربران در بسیاری از دستگاه های مبتنی بر این سیستم عامل (خصوصاً محصولات ۱۶ گیگابایتی)، چنین فضای خالی را موجود نداشتند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در نتیجه ی نکات پیش تر اشاره شده بسیاری از صاحبان محصولات اپل دریافت iOS 8 (که به 4.7 گیگابایت فضای خالی برای نصب نیاز داشت) را به تعویق می انداختند که همین امر تا حدی سبب کاهش نرخ ارتقا به نسخه ی جدیدتر پلتفرم مورد بحث نیز گشته بود.

اپل اعلام نکرده که میزان فضای مورد نیاز برای دریافت این آپدیت تا چه اندازه کاهش پیدا کرده اما گفته می شود که امکان انجام این کار روی یک آی پد مینی 16 گیگابایتی که تنها 445 مگابایت فضای خالی داشته نیز امکان پذیر بوده است.

iOS 8.1.3 علاوه بر پایین آوردن میزان ظرفیت خالی مورد نیاز برای دریافت آپدیت، باگ های لاگین های اپل آی دی، ژست های مالتی تسکینگ روی آی پد و باگ های موجود در نتایج جستجوی Spotlight را نیز مرتفع ساخته است.

این به روز رسانی هم اکنون از طریق بخش Settings در iOS قابل دانلود است.

img-ios-update1

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • karen
    karen | ۳۱ خرداد ۱۳۹۴

    Mikhastam bedoonam arzesh dare galaxy s5 ro bedam iphone 5s begiram lotfan javab bedin

  • sahar
    sahar | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    ببخشيد گوشي من 6 هس خيلي مصرف شارجش بالاس تو ورژن جديد اين مشكل حل نميشه؟؟

  • فرهاد
    فرهاد | ۲۳ فروردین ۱۳۹۴

    من اپديت كردم هيچ مشكلي نداشته ن كيبورد ن لرزش راضيم

  • ali
    ali | ۱۲ فروردین ۱۳۹۴

    سلام من iphone 5 16GIG دارم الان 20 روزه این گوشی خود به خود ریست میشه. یک حالت پایدار نداره، یعنی معلوم نیست چه موقع ریست میشه، گاهی اوقات به نت که وصل میشه ریست میشه،گاهی اوقات به نت وصل میشه وایبر رو باز می کنم 5 دقیقه که استفاده می کنم ریست میشه، گاهی اوقات اصلا به نت وصل نیست ریست میشه، این حالت که پیش اومد گفتم ios رو به 8.1.2 آپدیت کنم شاید درست بشه اما درست نشد،یکی گفت واسه سیم کارتته ولی از سیم کارت هم نبود. کسی راه حلی داره که بتونه من رو کمک کنه؟؟؟ ممنون میشم کمکم کنید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی