ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

فرار از زندان به سبک ناتینگهام فارست

استودیو بازی سازی غول آخر، یکی از شرکت هایی است که طی ماه های اخیر، شهرتی میان دیگر استودیوهای بازی سازی ایرانی برای خود دست و پا کرده است. پیش تر به بررسی بازی "منچ ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

استودیو بازی سازی غول آخر، یکی از شرکت هایی است که طی ماه های اخیر، شهرتی میان دیگر استودیوهای بازی سازی ایرانی برای خود دست و پا کرده است. پیش تر به بررسی بازی "منچ باز" از همین شرکت پرداختیم و حالا نوبت به "فرار از زندان" رسیده.

برای مطالعه بررسی کوتاه، مشاهده تصاویر بیشتر و همچنین دریافت لینک دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

داستان بازی در 6 خط کوتاه بیان شده که روایت جذاب آن را برای شما دست نخورده باقی می گذاریم تا خودتان به سراغ آن بروید. در هر صورت، ناتینگهام زندانی شده و حالا راه فرار را پیدا کرده است. باید به او کمک کنید از سد موانعی چون نگهبانان، آژیرهای خطر، دوربین ها و ... بگذرد. این تنها وظیف شماست که او را از زندان آزاد کنید.

بخش تنظیمات، چهار گزینه در اختیار شما می گذارد که بسته به نوع مهارت و راحتی خود می توانید آن ها را تغییر دهید. اول از همه می توانید انتخاب کنید که ناتینگهام را با استفاده از جوی استیک مجازی کنترل کنید یا در اختیار داشتن تمام صفحه. در حالت عادی، گزینه دوم فعال است و پیشنهاد می کنیم در همین حالت به انجام بازی بپردازید.

اگر جوی استیک مجازی را انتخاب کردید، در قسمت بعدی می توانید محل قرارگیری آن را هم مشخص نمایید. سمت چپ صفحه یا سمت راست؟ انتخاب با شماست.

با توجه به اینکه تقریبا تمام صفحه پر از علائمی است که باید از آن ها دوری کنید، جوی استیک مجازی می تواند انگشت شما را تنها در گوشه ای از صفحه متمرکز کند. اما به هر حال، پس از انجام یکی-دو مرحله، متوجه خواهید شد که بهترین تنظیمات برای شما چه خواهد بود.

فرار از زندان بازی سرگرم کننده و جذابی است که آن را می توان در رده بهترین بازی های ایرانی قرار داد. انتشار قسمت های بعدی این سری و همچنان کارهای آتی استودیو بازی سازی غول آخر باید جذاب تر از گذشته هم باشند.

در زیر می توانید تصاویری از بازی را مشاهده کنید. (لینک های دانلود در انتها قرار گرفته اند).

Screenshot_2015-01-29-16-19-21

Screenshot_2015-01-29-17-19-56

Screenshot_2015-01-29-17-20-19

Screenshot_2015-01-29-17-20-29

Screenshot_2015-01-29-17-20-54

Screenshot_2015-01-29-17-21-16

Screenshot_2015-01-29-17-21-24

Screenshot_2015-01-29-17-22-45

فرار از زندان - اپیزود 1

فرار از زندان - اپیزود 1

سازنده: استودیو بازی سازی غول آخر قیمت: 1000 تومان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 14.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • Ali_Kasaie
    Ali_Kasaie | ۱۱ بهمن ۱۳۹۳

    @ Everybody

    دوستان سلام. من علی کسائی، مدیر استودیو بازی سازی غول آخر هستم و می خوام از همینجا، از تک تک شما که در مورد بازی مون نظر دادید و احیانا افتخار دادید و خریداری کردیدش، صمیمانه تشکر کنم و دست همگی رو به گرمی بفشارم.

    می دونیم که بازی ما نواقص و ایرادهای زیادی داره، ولی همینکه نظرات و انتقادات درست و دلگرم کننده شما رو در مورد کارمون می شنویم، به اینکه چنین مخاطبان حرفه ای و کاربلدی داریم به خودمون افتخار می کنیم. امیدواریم بتونیم با ارائه کارهای بهتر در آینده، محصولی که شایسته نظر بلند شما هست رو تقدیمتون کنیم.

    از تمامی دوستان و دست اندرکاران دیجیاتو، بخصوص جناب آقای وفانژاد که لطفشون همیشه شامل حال ما بوده، تشکر ویژه داشته باشم.

    ارادتمند شما
    علی کسائی
    توسعه مجازی کادوس
    www.kadusdev.com

  • Hamed_Sepas
    Hamed_Sepas | ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

    چطوری میتونیم ایده هامونو با اینا به اشتراک بذاریم آدرس شرکتشونو کی داره بخدا حیفه من با ضریب هوشی 162 بشینم فقط درس بخونم میتونم کمکشون کنم خدایا چرا اینقدر جوون با استعداد اینجا نشستیم فقط کامنت میذاریم چرا یکی مارو نمیبینه من 7 سالم بود با مدادام pes بازی میکردم شاید باورتون نشه اما با چسب کفش براشونم میساختم، پول خرید پلی استیشن و کامپیوتر نداشتیم که نمی دونستیم چین اما از 11 سالم که بود کامپیوتر خریدیم اونم بمن میگفتن دست نزن فلاپی رو میزدم صدا میداد میترسیدم خراب شد، 12 سالم بود ویندوز 98 نصب میکردم از 9 سالگی زبان انگلیسی میرفتم خلاصه الان هیچ، چیکار کنم خسته ام از مسخره بازی میخوام استعدادمو بجای جوک و... بذارم تو کار آدرس این شرکتای ایرانیم بذارین لطفا

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۹ بهمن ۱۳۹۳

    درود بر بازی سازهای ایرانی و همینطور دیجیاتو بابت حمایتش.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی