ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات بیشتری در مورد Galaxy S6 به بیرون درز کرد

یک سایت فرانسوی به نام NowhereElse به تازگی اطلاعاتی را در مورد قاب Galaxy S6 منتشر کرده که می گوید از طریق یک فرد ناشناس به دستش رسیده است. از روی طرح منتشر شده در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۹

یک سایت فرانسوی به نام NowhereElse به تازگی اطلاعاتی را در مورد قاب Galaxy S6 منتشر کرده که می گوید از طریق یک فرد ناشناس به دستش رسیده است.

از روی طرح منتشر شده در این سایت می توان حدس زد که ابعاد پرچمدار بعدی سامسونگ برابر با 143.52 در 70.70 در 7.19 میلی متر است و این یعنی S6 نسبت به نسخه قبلی اش کمی بلندتر و عریض تر شده و در حدود یک میلی متر نیز باریک تر خواهد بود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

علاوه بر این، آنطور که در این وبسایت فرانسوی آمده، اسمارت فون پیشرفته بعدی سامسونگ از نظر طراحی مشابه نمونه های قبلی اش بوده و دارای همان گوشه های منحنی شکل است. همچنین دکمه خاموش و روشن آن در قسمت راست و دکمه کم و زیاد کردن صدا هم در سمت چپ بدنه قرار گرفته.

طرح منتشر شده از این قاب حاکی از وجود فلاش دوربین و حسگر ضربان قلب است که به جای قسمت پایینی در سمت چپ دوربین قرار گرفته اند.

علاوه بر این، قسمت انتهایی این قاب آنطور که در تصویر دیده می شود دارای حفره های متعددی است که می تواند نشانگر تعاملی بودن آن باشد که پیشتر نیز در خبرها اطلاعاتی پیرامون آن به بیرون درز شده بود.

همچنین در قسمت بالایی بدنه این کاور، دو منفذ به چشم می خورد که درست در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و می توانند مربوط به فیش هدفون و اینفرارد آن باشند.

پرچمدار بعدی سامسونگ احتمالا دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی از نوع Quad HD خواهد بود هرچند که برای کمپانی سازنده کاری ندارد که با بزرگ تر نمودن قالب بدنه یک نمایشگر بزرگ تر را در آن بگنجاند.

از دیگر قطعات سخت افزاری احتمالی گلکسی S6 می توان به چیپست 64 بیتی 8 هسته ای Exynos 7440، سه گیگابایت رم و یک دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی اشاره نمود.

گفته می شود که این اسمارت فون از نوعی پلاستیک شیشه ای و فریم فلزی ساخته شده که از این لحاظ شباهت زیادی نیز به اکسپریای سونی دارد.

در یکی از عکس های منتشر شده از قاب این محصول به خوبی می توان حدس زد که بخش جلویی S6 چگونه است. در این تصویر می توان یک موبایل S5 را با حاشیه کمتر و نمایشگر بزرگ تر تصور کرد.

هرچند که این طرح احتمالا نسخه نهایی S6 را به تصویر نمی کشد اما بیشترین شباهت را به محصولی دارد که در MWC 2015 شاهد رونمایی اش خواهیم بود.

Leaked-Galaxy-S6-case--amp-schematics (6) Leaked-Galaxy-S6-case--amp-schematics (7) Leaked-Galaxy-S6-case--amp-schematics (8) Leaked-Galaxy-S6-case--amp-schematics (9) Leaked-Galaxy-S6-case--amp-schematics (10) Leaked-Galaxy-S6-case--amp-schematics

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • masih
    masih | ۱۲ بهمن ۱۳۹۳

    زیر دستگاه فقط یه جای اضافه هست اون دوتای دیگه اسپیکر و یو اس بی دیگه! نه غلام؟!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی