ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه قاب (One (M9 در آمازون مشخصات پرچمدار بعدی HTC را لو داد

در روز سی ام ژانویه (دو روز پیش) نام یک قاب برای پرچمدار آتی اچ تی سی به نام One M9 در لیست محصولات آمازون مشاهده شد. اینکه چنین اتفاقی ناخواسته رخ داده یا اینکه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

در روز سی ام ژانویه (دو روز پیش) نام یک قاب برای پرچمدار آتی اچ تی سی به نام One M9 در لیست محصولات آمازون مشاهده شد.

اینکه چنین اتفاقی ناخواسته رخ داده یا اینکه هدف از آن داغ تر کردن بازار شایعات در مورد پرچمدار بعدی کمپانی مورد بحث بوده هنوز هم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

در هر صورت از روی مشخصات این قاب که TUDIA Ultra Slim LITE TPU Bumper Protective Case نام دارد می توان به برخی اطلاعات در رابطه با خصوصیات اسمارت فون جدید شرکت مذکور دست پیدا کرد که در ادامه به ذکر هر یک خواهیم پرداخت.

با ما همراه باشید.

نخستین موضوع این است که نام تلفن هوشمند بعدی که قرار است از سوی اچ تی سی ارائه شود همان HTC One خواهد بود که البته این مدل، M9 خوانده می شود.

دومین نکته اینکه در قسمت عقب بدنه این قاب برشی برای جای گرفتن دوربین و فلاش آن مشاهده می شود که دقیقا نشانگر ظاهر همان تلفنی است که پیشتر تصاویرش در خبرها لو رفته بود.

عکسی که برای نشان دادن قسمت جلویی این تلفن مورد استفاده قرار گرفته بود در ظاهر شباهت زیادی به (HTC One (M8 داشت و به هیچ وجه در تناقض با تصاویر لو رفته تا به امروز نبود.

در آن تصاویر، دوربین جلو در مرکز قسمت بالایی پنل نمایشگر قرار داشت و حسگر بزرگش هم شباهت زیادی به دوربین «ابر سلفی» 13 مگاپیکسلی به کار رفته روی HTC Desire Eye داشت.

اسپیکرهای BoomSound این اسمارت فون نیز طبق پیش بینی ها دو تا خواهند بود که یکی در قسمت بالایی و دیگری در سطح زیرین نمایشگر قرار می گیرند.

از طرف دیگر عکسی که از قسمت جلویی این اسمارت فون توسط آمازون مورد استفاده قرار گرفته بود شباهت زیاد به تصویری دارد که روز جمعه گذشته از رمانی به بیرون درز کرد و گفته می شد که به One M9 تعلق دارد.

برخلاف فرضیات و تصویر سازی های قبلی از این محصول، عکس جدید بیشتر به (HTC One (M8 شباهت دارد هرچند که درست مانند موارد قبلی مجهز به یک اسکنر اثر انگشت در قسمت پایینی نمایشگر است.

البته در نظر داشته باشید که به هیچ وجه گفته نمی شود تصاویر لو رفته از رومانی یا موارد قبلی با استفاده از نرم افزارهایی چون فوتوشاپ دستکاری شده اند.

قیمت تعیین شده برای این قاب برابر با 7.99 دلار است که در حدود 73 درصد از مبلغ اصلی آن یعنی 29.99 دلار کاسته شده یا به اصطلاح تخفیف خورده است.

لبه های قاب مذکور اندکی بر آمده هستند و به همین دلیل زمانی که تلفن هوشمند خود را از قسمت نمایشگر روی سطوح می گذارید آسیبی به آن وارد نخواهد شد و علاوه بر این، امکان کار با تمامی دکمه ها و کنترل گرهای آن نیز برایتان فراهم خواهد بود.

این قاب جنس بسیار نرمی دارد و تنها به رنگ مشکی موجود است. گفتنی است که آمازون از هم اکنون پیش سفارش این کالا را می پذیرد.

نکته آخر اینکه انتظار می رود قاب یاد شده از تاریخ 9 فوریه (مصادف با 20 بهمن ماه امسال) عرضه شود و با وجود آنکه پیشتر در خبرها آمده بود که اچ تی سی در نظر دارد پرچمدار بعدی اش را در تاریخ 10 اسفند در مراسم اختصاصی اش رونمایی کند، احتمال آنکه زودتر از این موعد اعلام شده شاهد این اتفاق باشیم نیز کم نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • peyman
    peyman | ۱۳ بهمن ۱۳۹۳

    طراحی اچ تی سی فوق العادس خیلی بهتر از لنگ کفشای سامسونگه

  • ثزنزن
    ثزنزن | ۱۲ بهمن ۱۳۹۳

    زشته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی