ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسناد گمرکی خبر از وجود نمایشگر 5 اینچی برای تلفن هوشمند گلکسی S6 می دهند

هر روز که می گذرد جزئیات بیشتری در مورد تلفن هوشمند بعدی سامسونگ با نام گلکسی S6 منتشر می شود. جدیدترین جزئیات این محصول از یک سایت هندی به نام Zauba به بیرون درز کرده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۰

هر روز که می گذرد جزئیات بیشتری در مورد تلفن هوشمند بعدی سامسونگ با نام گلکسی S6 منتشر می شود. جدیدترین جزئیات این محصول از یک سایت هندی به نام Zauba به بیرون درز کرده که در واقع نوعی تارنمای رهگیری مرسولات وارداتی است.

در سایت مذکور مشخصات مربوط به دو دستگاه گلکسی S6 مشاهده می شود که برای تست و ارزیابی وارد این کشور شده اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شماره مدل این دو تلفن هوشمند SM-G920A است و آنطور که در Zauba مشخص شده دارای یک نمایشگر 5 اینچی هستند که در حدود ۰.۱ اینچ از مدل S5 کوچک تر گردیده.

اگر چنین اطلاعاتی صحت داشته باشد، این نخستین بار در تاریخ پرچمداران سامسونگ خواهد بود که نمایشگر دستگاه های سری گلکسی S از مدل قبلی اش کوچک تر می شود.

شواهدی که پیشتر از یکی از صفحات وب سایت سامسونگ منتشر شد نیز تأیید می کند که تلفن هوشمند بعدی این کمپانی مجهز به یک نمایشگر QHD است.

gsmarena_zauba

در سایت Zauba قیمت کالای مورد بحث نیز ذکر شده که برابر با 405 دلار است. با این همه، با در نظر داشتن مبلغ نسل های قبلی به نظر نمی رسد که بهای ذکر شده صحیح باشد.

از دیگر مشخصات S6 می توان به چیپست Exynos 7420 با پردازنده هشت هسته ای، سه گیگابایت رم و دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی اشاره نمود.

اگر به یاد داشته باشید حدودا دو روز پیش بود که تصاویر مربوط به قابی که ادعا می شد به پرچمدار آتی سامسونگ تعلق دارد در سایتی به نام Spigen قرار گرفت.

این سایت متعلق به شرکتی است که در زمینه ساخت قاب موبایل فعالیت می کند و چهار مدل متنوع را برای گلکسی S6 معرفی کرده بود که در قسمت عقب آنها جایگاه مربوط به دوربین و حسگر ضربان قلب کاملا مشهود بود. به علاوه بافت مربوط به قسمت عقب این قاب نیز حاکی از شباهت زیاد آن با مدل گلکسی S5 است.

گفته می شود که پرچمدار مورد بحث و آتی سامسونگ درست مانند گلکسی آلفا مجهز به یک فریم فلزی خواهد بود. روز گذشته نیز طرح هایی از این محصول به بیرون درز کرد که ابعاد دقیق گلکسی S6 را برابر با 143.5 در 70.7 در 7.2 میلیمتر نشان می داد.

اگر این اطلاعات درست باشند، پیش بینی می شود که گلکسی S6 اندکی بلندتر و البته باریک تر از مدل قبلی اش (که ابعادی برابر با 142 در 72.5 در 8.1 میلیمتر داشت) باشد.

به محض آنکه مشخصات این اسمارت فون به صورت رسمی از سوی کمپانی سازنده اش معرفی شود شما را در جریان خواهیم گذاشت و براساس پیش بینی ها احتمال می رود که این اتفاق به زودی در MWC و در شهر بارسلون رخ دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • rodrigez
    rodrigez | ۱۳ بهمن ۱۳۹۳

    من فکر میکنم سامسونگ در اس۶ سنگِ تموم بذاره، چه در طراحی و ظاهر و جنسِ بدنه، چه‌ در رابطِ کاربری و کانفیگ، به این علت که فروشِ خوبِ اس۶ میتونه اوجِ دوباره ی سامسونگ باشه و شکستِ دوبارش میتونه سقوطِ بدی باشه واسش ! پس هرچی تو چَنته داشته باشه رو میکنه !!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی