ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

منابع چینی می گویند آیپد پلاس ۷ میلی متر ضخامت و ۷۰۰ گرم وزن دارد

اطلاعاتی که اخیراً از کشور چین به بیرون درز پیدا کرده حکایت از این دارند که اپل از توسعه و ساخت آیپد ۱۲.۹ اینچی خود نه تنها دست نکشیده بلکه نام آن را نیز به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

اطلاعاتی که اخیراً از کشور چین به بیرون درز پیدا کرده حکایت از این دارند که اپل از توسعه و ساخت آیپد ۱۲.۹ اینچی خود نه تنها دست نکشیده بلکه نام آن را نیز به صورت قطعی انتخاب نموده است.

این تبلت با عنوان آیپد پلاس روانه ی بازار خواهد شد و اسم گذاری آن نیز بر مبنای پیروی از آیفون بعدی اپل یعنی آیفون ۶ صورت پذیرفته و لذا شایعه پیشین که که احتمال برگزیدن نام آیپد پرو را برای محصول مورد بحث مطرح می نمود منتفی گشته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در کنار اطلاعات تازه انتشار یافته شماتیکی از این محصول نیز  وجود دارد که بیانگر وضعیت حاشیه های اطراف نمایشگر است. بر همین اساس تبلت ۱۲.۹ اینچی اهالی کوپرتینو ضمن داشتن نمایشگری بزرگ دارای حاشیه هایی مشابه آنچه که پیش از این در اطراف صفحه نمایش آیپد ایر ۲ ملاحظه کردیم خواهد بود.

gsmarena_002 (1)

بر اساس گفته های منبع اصلی این شایعات، آیپد پلاس ضخامتی ۷ میلی متری به همراه وزنی ۷۰۰ گرمی خواهد داشت. ابعاد بزرگتر بدنه دست اپل را در به کارگیری باتری قدرتمند تر باز گذاشته و این شرکت به سراغ گزینه ای ۱۱.۰۰۰ میلی آمپر ساعتی رفته است.

این منبع می افزاید اپل در پی تولید آیپد مینی ۴ و جایگزین کردنش با آیپد مینی ۳ نیز هست، هر چند که کماکان ساخت و عرضه آیپد مینی ۲ ادامه خواهد داشت. در زمینه آیفون ها نیز کوپرتینویی ها سودای محصولی ۴ اینچی را کماکان در سر می پرورانند تا تنوع بیشتری به محصولات خود ببخشند.

مسلماً صحت یا عدم صحت هیچ یک از این شایعات را نمی توان رد و یا تائید کرد و باید منتظر ماند و دید اپل در روزهای آینده کدامیک از این موارد را به کاربرانش معرفی خواهد نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی