ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات مربوط به پتنت طراحی گلکسی S6 منتشر شد

تا زمان برگزاری MWC 2015 تنها یک ماه باقی مانده و هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ واقعا قصد معرفی دو نسخه از پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی S6 را دارد یا خیر؟ با این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۶:۳۰

تا زمان برگزاری MWC 2015 تنها یک ماه باقی مانده و هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ واقعا قصد معرفی دو نسخه از پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی S6 را دارد یا خیر؟

با این همه خبرها حکایت از آن دارد که کمپانی مورد بحث احتمالا همان کاری را خواهد کرد که در شهریورماه گذشته در مورد Note 4 و Note Edge انجام داد و این بار دو نمونه مختلف از پرچمدار گلکسی را با نام های Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge ارائه می کند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در کنار این موضوع، اگر هم این شرکت در نظر داشته باشد که تنها یک مدل از تلفن هوشمند گلکسی S6 را ارائه دهد آن محصول قطعا دارای دو لبه خمیده خواهد بود.

به تازگی هم پتنتی مربوط به طراحی این اسمارت فون از سوی سامسونگ به اداره ثبت امتیازها و علائم تجاری ایالات متحده آمریکا ارائه شده که نکات متعددی را در رابطه با آن مطرح می کند.

نخست آنکه سامسونگ قطعا محصولی را ارائه می کند که نمایشگر آن دو لبه خمیده دارد اما این لبه ها در فضای جلویی بدنه تمام نشده و به قسمت پشتی آن کشیده می شوند که به لطف این امکان برخی از آیکون ها حتی از قسمت پشت اسمارت فون نیز قابل رؤیت خواهند بود.

علاوه بر این، آنگونه که در این سند آمده، تلفن هوشمند آتی سامسونگ مجهز به نوعی پنل (Pop-up Panel) است که بخش مرکزی آن بیرون آمده و وسعت می یابد.

این پنل می تواند به شارژ دستگاه ارتباط داشته یا اینکه روش تازه ای برای قرار دادن یک باتری قابل تعویض باشد چراکه نمایشگر این موبایل به گونه ای است که قرار دادن درب پشتی برای آن را دشوار خواهد کرد.

البته این مسأله به هیچ وجه نشان دهنده صحت وجود Galaxy S6 Edge نیست و از طرف دیگر هم نمی توان گفت که محصول نهایی دقیقا اینگونه خواهد بود.

به علاوه، نمی توان با اطمینان خاطر مدعی شد فناوری نمایشگر با قابلیت ادامه یافتن به بخش های پشتی دستگاه وجود دارد یا دست کم نمونه ای که بتواند با استقبال خوب خریداران روبرو شده و حاشیه سود بالایی نیز داشته باشد هنوز هم ساخته شده یا خیر.

اما در مجموع و با توجه به اطلاعات درز یافته از این پتنت می توان به خوبی متوجه شده که در ذهن مهندسان سامسونگ چه می گذرد.

Samsung-patent1 Samsung-patents2 Samsung-patents3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • محمدوحید
    محمدوحید | ۱۳ بهمن ۱۳۹۳

    سامسونگ حرف نداره آخه خودتون انصافا بگید z3بهتره یاs5
    بی نظیره سامسونگ حرف نداره s6هم مطمینم بهترین گوشی سال2015میشه وسلام

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی