ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند G4 ال جی استایلوس نخواهد داشت

در انتهای دسامبر و چند روزی مانده به سال نوی میلادی، شایعاتی در خصوص همراه شدن پرچمدار بعدی شرکت ال جی با قلم استایلوس را برایتان نقل کردیم. به نظر می رسید ال جی قصد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

در انتهای دسامبر و چند روزی مانده به سال نوی میلادی، شایعاتی در خصوص همراه شدن پرچمدار بعدی شرکت ال جی با قلم استایلوس را برایتان نقل کردیم. به نظر می رسید ال جی قصد داشت جهت مقابله با محصول شرکت هم وطن، یعنی نوت ۴ و S Pen، قلم دیجیتالی به پرچمدار جدیدش اضافه کند اما حال اعتقاد بر این است که شرکت مورد بحث تصمیم دیگری اتخاذ کرده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شرکت LG به تازگی نام «G4 Stylus» را در سازمان ثبت پتنت ها و علائم تجاری ایالات متحده ثبت نموده است. البته، در روز یکشنبه یکی از منابع کره ای خبر داده بود که این شرکت تصمیم گرفته تا در پرچمدار خود از قلم دیجیتالی بهره نگیرد. از سوی دیگر انتظار می رود تا کره ای ها جایگزینی برای LG G3 Stylus در دست تولید داشته باشند و ثبت علامت تجاری مربوط به G4 Stylus نیز گویای همین مطلب و ارائه مدلی جداگانه با قلم استایلوس است.

در آن سوی ماجرا، اسنادی از طرف منبع کره ای دیگری فاش شده که نشان می دهد شرکت مذکور در حال توسعه ی تلفن هوشمندی با کد LG-H631 بوده که گمان می رود به پروژه P1S (یکی از موبایل های در حال توسعه ال جی) نیز مربوط می گردد.

LG-files-to-patent-G4-Stylus-name

انتظار می رود مدل مذکور دارای نمایشگری نه چندان قدرتمند با رزولوشن HD بوده و دقیقا مشخص نیست تلفن هوشمند با کد یاد شده کدام نسخه از G4 باشد، اما انتظار می رود یکی از تلفن های هومشند G4 Stylus و یا G4s بوده که موبایل دوم، در اصل نمونه ی mini از پرچمدار بعدی شرکت ال جی خواهد بود. در میان اسناد لو رفته نام P1 نیز به چشم می خورد که حدس زده می شود نسخه ی اصلی G4 برای سرویس دهنده مخابراتی AT&T باشد.

Information-leaks-about-a-mid-range-LG-G4-Stylus-or-LG-G4s

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • مرتضی
    مرتضی | ۱۳ بهمن ۱۳۹۳

    ههههههه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی