ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی خبرهای خوبی برای هوادارانش دارد

شیائومی یکی از شرکت هایی است که در سال جدید میلادی کاملا خبرساز شد. این کمپانی در ماه نخست 2015 مجموعه ای از دستگاه های جدید خود را معرفی کرد و به نظر نمی رسد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

شیائومی یکی از شرکت هایی است که در سال جدید میلادی کاملا خبرساز شد. این کمپانی در ماه نخست 2015 مجموعه ای از دستگاه های جدید خود را معرفی کرد و به نظر نمی رسد که این روند به این زودی ها رو به کند شدن بگذارد.

این سازنده اسمارت فون که مقر اصلی اش در چین قرار دارد در بازه زمانی ذکر شده محصولاتی چون Redmi 2، Mi Note و Mi Note Pro و همچنین دو گجت هوشمند را رونمایی کرد.

حال دونوان سانگ مدیر بخش بین الملل توسعه محصولات این کمپانی اعلام کرده که کمپانی متبوعش در بهمن و ماه پس از آن محصولات جدیدی را ارائه خواهد کرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

وی جزئیات بیشتری را در این رابطه مطرح نکرد با این همه می توان تا حدودی حدس زد که این محصولات چه خواهند بود.

نسخه جدیدی از Mi TV یکی از احتمالات است و پس از آن نیز تبلت Mi Pad قرار دارد. شاید هم این سخت افزارهای جدید Redmi Note 2 یا حتی تلفن هوشمند بسیار مقرون به صرفه مبتنی بر فناوری های کمپانی Leadcore باشد.

حال که صحبت از رونمایی های آتی شیائومی به میان آمد باید به اطلاع تان برسانیم که یکی از محصولات این شرکت به تازگی موفق به دریافت مجوز رادیویی در چین شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده در این رابطه، محصول یاد شده صرفا ویژه بازارهای چین خواهد بود و از استانداردهای GSM، TDSCDMA و TD-LTE پشتیبانی خواهد کرد.

در کنار این مسأله، تلفن هوشمند جدید شیائومی از استاندارد ارتباطی دو بانده وای فای (نوع 2.4 و 5.0 گیگاهرتزی) بهره خواهد برد.

متأسفانه مجوز رادیویی مذکور اطلاعات تازه ای را در اختیار ما قرار نمی دهد و نمی توان با اطمینان خاطر در مورد نام دستگاه مورد نظر سخن گفت، با این همه احتمال می رود که این محصول یکی از تلفن های هوشمندی باشد که پیشتر برای بازارهای چین عرضه شده بود.

علاوه بر انتشار اسامی این دستگاه ها، بسیاری نیز انتظار دارند که کمپانی یاد شده هر چه سریعتر از برنامه های بین المللی خود بگوید.

مدیر عامل این شرکت نیز اعلام کرده که در ماه جاری میلادی از برنامه خود برای توسعه فعالیت هایش می گوید.

حال باید دید که برنامه های این شرکت چینی برای مدت زمان باقی مانده از سال 2015 چیست که احتمالا در قالب برخی حرکت های بین المللی نمود پیدا می کند.

به نظر می رسد که در ادامه خبرهای جدیدی در مورد توسعه فعالیت های کمپانی یاد شده در آسیا (بخش جنوب شرقی) و همچنین هند و برزیل به گوش برسد.

همچنین انتظار می رود که دیگر کشورهای بخش آمریکای لاتین نیز از جمله مناطق هدف برای ارائه محصولات این شرکت باشند و این در حالی است که تا به امروز چندین مرتبه هم نام روسیه به میان آمده.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید شیائومی چه برنامه هایی را برای بازارهای جهانی دارد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • Hadi Jabbarpoor
    Hadi Jabbarpoor | ۱۴ بهمن ۱۳۹۳

    خیلی خوشحالم که این شرکت های چینی به وجود اومدن و تا حدی موفق عمل کردن همینا تا چند سال آینده باعث میشن دیگه هیچ شرکتی نتونه جنس بنجل رو به قیمت خدا تومن به مصرف کننده بندازه

  • غلامرضا
    غلامرضا | ۱۳ بهمن ۱۳۹۳

    دوستان سلام همگی خسته نباشید بنده اگه یادتان باشد قبلا پیشبینی کرده بودم این شرکت یعنی شیائومی سری بین سران در میاره از قدیم گفتن هر چقدر پول بدی بهمان قدر آش میخوری در جواب به دوستانی که از گوشی هوواوی خرده میگیرند چطور وقتی که اول گوشی ۵اینچی این شرکت را هفتصد تومان میگیری باید بدانی یه جای کار میلنگه این درحالیست گوشی با این مشخصات برندهای معروف بیشتر باید هزینه کنی ودرخصوص شرکتهای بنام مشگلشان تکرار شدن بیش ازحد در ارائه محصولات جدید است بهمین انگیزه شیائومی میاد مشتریها راجذب میکنه ورود بروز خودش رابیشتر مطرح میکند.

  • DR.who
    DR.who | ۱۳ بهمن ۱۳۹۳

    به نظر من بحث کردن در مورد کپی یه بحث تکراری ...
    مگه میشه ادم یه محصول با مشخصات خوب صرفا چون طراحی مشابه سایر برندها داره بزاره کنار ...
    خیلی از ما فقط به اسم شرکت نگا میکنیم و کیفیت رو توی اون میبینیم .ولی من تجربه کردن حتی سونی که به کیفیت معروفه گوشی بی کیفیتی مثلsl میده که کلا مشکل داره یا htc که دیزایر 300 میده بیرون ...
    من امیدوارم این شرکتا انقد رشد کن که نهایتا همه چی به سود مصرف کننده که ما هستیم تموم بشه

  • Erfanm
    Erfanm | ۱۳ بهمن ۱۳۹۳

    اصن ارزش تیتر زدن هم نداره این برند
    چیه اخه؟
    از هر شرکتی یه چیزی رو برداشته فاتحه خونده تو کپی رایت به قیمت مفت داره میده دست مردم.مردم هم که چیزی نمیدونن...
    هواوی مامان بزرگم بلوتوثش بی دلیل سوخته و وای فای اونم بگیر نگیر پیدا کرده
    بردیم گفتن مشکل سخت افزاریه
    مامان بزرگم گوشیش یه خش نداره ها اینقد تمیز نگه میداره...اما جنس بی کیفیت رو توی بسته بندی و ظاهر خوشگل گذاشتن واسه ادمایی که سطحی نگاه میکنن
    چینی=آشغال

    • naseriax
      naseriax | ۱۳ بهمن ۱۳۹۳

      دوست من. ایفون هم مشکل وای فای پیدا میکنه. حالا واسه شما خراب شد دلیل به بد بودن کل برند که نیست. ایفون ۵اس دوست من فای وایش بگیر نگیر داره و خیلی ضعیفه.

      ضمنا سخت افزار مربوط به WiFi و Bluetooth یک چیپ هست. پس معمولا هم با هم خراب میشن!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی