ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مشخصات تلفن هوشمند A55 از HTC با امکاناتی در سطح یک پرچمدار لو رفت

براساس خبرهای منتشره اچ تی سی پروژه ساخت یک پرچمدار جدید را در دستور کار خود دارد که احتمال می رود همزمان با M9 در MWC 2015 رونمایی شود. این تلفن هوشمند طبق اطلاعاتی که ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۰

براساس خبرهای منتشره اچ تی سی پروژه ساخت یک پرچمدار جدید را در دستور کار خود دارد که احتمال می رود همزمان با M9 در MWC 2015 رونمایی شود.

این تلفن هوشمند طبق اطلاعاتی که تا به امروز به دست آمده A55 نام خواهد داشت و عضو جدیدی از خانواده دیزایرهاست که مشخصات فنی قابل توجهی را نیز در خود جای داده است.

براساس اطلاعات منتشر شده در سایت Upleaks، موبایل A55 دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی از نوع QHD خواهد بود و از چیپست 64 بیتی هشت هسته ای MediaTek MT6795، سه گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی و دوربین 13 مگاپیکسلی یا 4 UltraPixel در قسمت جلو بهره می برد.

اسپیکرهای BoomSound، بلوتوث 4.1، باتری با ظرفیت کمتر از 3000 میلی آمپر ساعت، رابط کاربری Sense 7.0 و در نهایت اندروید 5.0 از دیگر امکانات و مشخصات در نظر گرفته شده برای این محصول است.

این تلفن هوشمند در قالب رنگ های طلایی، خاکستری و طلایی قهوه ای عرضه خواهد شد و طبق گفته ها یک قاب اختصاصی Dot View نیز برای آن ساخته شده.

موبایل جدید اچ تی سی در دو مدل تک سیم کارتی برای بازارهای خاورمیانه و آفریقا و نوع دو سیم کارتی برای بازارهای آسیایی ارائه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • Hadi Jabbarpoor
    Hadi Jabbarpoor | ۱۳ بهمن ۱۳۹۳

    دیجی جان یه نظرسنجی بزن ببینیم کاربرا از یه پرچمدار چه انتظارایی دارن

  • Hadi Jabbarpoor
    Hadi Jabbarpoor | ۱۳ بهمن ۱۳۹۳

    به جای اینکه مدلاشو کم کنه داره زیاد میکنه انگار وضعیت عمو سامی رو ندیده بهتره 4 تا مدل یکی مکس یکی پرچمدارش یکی مینی یکیم زیر 100 دلار بده
    یعنی باید بقیه شرکت ها هم همین کارو بکنن تا تو بروزرسانی هم عقب نمونن منابعشونم بیهوده هدر نره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی