ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر ارشد اجرایی سامسونگ پیش از رونمایی گلکسی S6 از سمتش کناره گیری کرد

Fc امروز به سمعتان رساندیم که سامسونگ در روز یکم مارس، رویداد Unpacked خود را برای معرفی پرچمدار جدیدش برگزار خواهد کرد. کاملا مشخص است که شرکت کره ای قصد معرفی پرچمدار بعدی خود را ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

Fc

امروز به سمعتان رساندیم که سامسونگ در روز یکم مارس، رویداد Unpacked خود را برای معرفی پرچمدار جدیدش برگزار خواهد کرد. کاملا مشخص است که شرکت کره ای قصد معرفی پرچمدار بعدی خود را در این مراسم را دارد. این احتمال نیز هست که کمپانی مذکور دو نسخه از S6 را بر روی صحنه آورده و معرفی نماید.

بر اساس آخرین خبر ها از وال استریت ژورنال، مدیر ارشد اجرایی سامسونگ، این شرکت را ترک کرده است. در مورد Kim Seok-pil صحبت می کنیم که یکی از بازیگران اصلی در صحنه ی ارائه و عرضه ی S6 در ماه آینده بود. وی در دسامبر به مدیریت قسمت بازاریابی استراتژیک منصوب شد. گفتنی است که آقای Lee Sang-chul که در حال حاضر در یکی از بخش های اجرایی کمپانی کره ای مورد بحث در کشور روسیه در حال خدمت است، این جایگاه را پر خواهد نمود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

به نظر می رسد ترک سامسونگ توسط آقای کیم، مربوط به مسائلی در خصوص سلامتی او بوده است. در ماه های گذشته نیز، مسئولین اجرایی بسیاری سامسونگ را ترک گفته اند و همین موضوع نیز باعث شده تا سران این کمپانی عزم خود را راسخ سازند و در بازسازی شرکت خود بکوشند تا بلکه بتوانند به سال های رویایی ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ بازگردند.

همانگونه که قبلا نیز برایتان نوشته ایم، سودآوری بخش موبایل کمپانی مورد بحث در سال گذشته در مقایسه با سال ۲۰۱۳ بیش از ۳۰ درصد کاهش یافت. این مسائل باعث شد تا سامسونگ به خود آمده و حال تمام تلاشش را بکار گیرد و به هر کاری دست زند تا ورق را برگرداند.

سامسونگ اجزای جدیدی مانند فلز را به طراحی محصولاتش اضافه کرد که سابق بر این حتی به استفاده از آنها فکر هم نمی کرد، به تازگی نیز اینگونه به گوش می رسد که شرکت یاد شده در نهایت به ندای مشتری گوش فرا داده و در نسخه های آینده ی رابط کاربری تاچ ویز، شاهد خانه تکانی اساسی و سبک سازی آن خواهیم بود.

در گزارش های مختلف بارها آمده که گلکسی S6 یک به روز رسانی بی اهمیت و تکراری نخواهد بود، بلکه محصولیست که از تکنولوژی های برتر استفاده کرده و قادر است تا سامسونگ را به جاده ی پول سازی بازگرداند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • Navid as
    Navid as | ۱۵ بهمن ۱۳۹۳

    هینجوری یه چیزی مینویسین من سال 84گوشیی830سامسونگ تاشو تمام فلزی داشتم بعدها پیکسون 12 فلزی داشتم بازم بگم ؟؟؟

  • سام
    سام | ۱۴ بهمن ۱۳۹۳

    میخواد فرار کنه! خخخ

  • atrin_salehi
    atrin_salehi | ۱۴ بهمن ۱۳۹۳

    حس خوبی نسبت به این قضیه ندارم ولی دوست دارم سامسونگ بتونه محصولی عالی رو رونمایی کنه

  • خشایار
    خشایار | ۱۴ بهمن ۱۳۹۳

    سامسونگ کمپانی فوق العاده ای هست.
    مو لای درز کیفیت محصولاتش نمی ره.
    اما من کلا با سیستم عامل دستگاه هاش مشکل دارم و لومیا رو به خاطر ویندوزی بودنش ترجیح می دم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی