ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیستم پرداخت سامسونگ؛ قابلیت جدیدی که همراه با گلکسی S6 خواهیم دید؟

در دسامبر گذشته شایعاتی در خصوص سیستم پرداخت سامسونگ به گوش رسیده بود. حال این کمپانی در پاسخی به Apple Pay، سیستم پرداخت بومی خود را راه اندازی نموده است. اگر به گزارش مالی اخیر اپل دقت ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۰

در دسامبر گذشته شایعاتی در خصوص سیستم پرداخت سامسونگ به گوش رسیده بود. حال این کمپانی در پاسخی به Apple Pay، سیستم پرداخت بومی خود را راه اندازی نموده است. اگر به گزارش مالی اخیر اپل دقت کنیم، می بینیم که حدود دو سوم از پرداخت هایی که با تلفن های آیفون انجام شده اند توسط Apple Pay صورت گرفته اند؛ سیستم پرداختی که در کنار آیفون های ۶ و ۶ پلاس معرفی گشت.

رقیب کره ای، از قافله جا ماندن را دوست نداشته و به همین دلیل قصد دارد تا در اول مارس و شانه به شانه ی Galaxy S6، سیستم پرداخت خود را نیز دست کم به رخ رقبایی که از چنین امکاناتی محرومند بکشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

قبلا نیز شایعه شده بود که سیستم پرداخت سامسونگ بر پایه ی تکنولوژی های Burlington، Mass و LoopPay (همه ی این موارد در زمینه دیجیتال سازی کارت های اعتباری و تراکنش های مرتبط فعالیت دارند) بنا خواهد گردید؛ حال آخرین گزارشات از منابع کره ای نیز شایعات یاد شده را تایید کرده اند. همچنین، این سیستم پرداختی قطعا جزئی از رویداد Unpacked کمپانی کره ای خواهد بود که گفته می شود در آن تلفن هوشمند گلکسی S6 رونمایی خواهد گشت.

سیستم پرداخت جدید نیازی به چیپست NFC در تلفن های هوشمند نداشته و به جای آن شیوه ای مشابه کشیدن کارت های اعتباری در دستگاه های مخصوص این نوع از کارت ها را تقلید می نماید، از همین رو این امکان را داراست تا از سوی کسب و کار های بیشتری به کار گرفته شود. طبق آخرین اخبار، هم اکنون حدود ۱۰ میلیون نفر از تکنولوژی LoopPay به شکل جهانی جهت پرداخت هایشان بهره می برند.

منابع داخلی سامسونگ می گویند این سرویس پرداخت به زودی در بیشتر نقاط جهان و توسط ارائه دهنگان مختلف قابل دسترس خواهد بود. این کمپانی برنامه هایی نیز برای بالابردن ارتقای امنیت سیستم مورد بحث داشته و به نظر می رسد از حسگر اثر انگشت پرچمدار قبلی و بعدی اش نیز در این طرح کمک خواهد گرفت.

همین شایعه تا حدی هم می تواند توجیه کننده خبری باشد که در گذشته شنیده بودیم: سامسونگ قصد دارد تا عملکردی مشابه با TouchID اپل در S6 ایجاد کند و دیگر شاهد سنسور هایی کشیدنی که در نوت ۴ و گلکسی S5 به کار رفتند و کاربران نیز زیاد از عملکردشان راضی نبودند، نخواهیم بود.

اگر خاطرتان باشد یکی از مسئولین بخش روابط سرمایه گذاری شرکت یاد شده در هفته گذشته از «عملکردی خاص» در پرچمدار جدید خبر داد؛ گویا این عملکرد ویژه همان سیستم پرداختیست که بر مبنای تکنولوژی LoopPay بنا شده است.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • رحمان
    رحمان | ۱۵ بهمن ۱۳۹۳

    به نظرم اس ۶ امسال میترکونه. من ک به احتمال زیاد میخرمش.

  • GabrieL
    GabrieL | ۱۵ بهمن ۱۳۹۳

    طراحی آیفون 3G و 3Gs و 4، طراحی آیپد 2، استفاده از آیکن اپ استور در فروشگاه سامسونگ، طراحی داخلی فروشگاه های اپل، طراحی مک مینی، طراحی اولترابوکها، اسمارت کاور، طراحی جعبه محصولات، کیبورد نرم افزاری آیپد، شارژر آیفون، معماری ۶۴ بیتی، پرداخت موبایلی، سیستم عامل اختصاصی، ساعت هوشمند (بعد از شنیدن شایعات آیواچ)، سنسور انگشت........... کلن دنیای گجت به خصوص سخت افزار!
    اینا یه سری از اسکی آلپاینای سامی از روی اپله!
    بحث الهام نیس، بحث کپیه صرف و مو به موئه... انگار تنها چیزی که چشم بادومیا توش استادن ساخت دستگاه کپیه! من نمیدونم توی اون شرکت دوتا طراح پیدا نمیشه؟ اگرم بشه اوج طراحیشون میشه گلکسی S5 :)))
    اینجاس که ارزش و اصالت سایر برندای اندرویدی مث سونی و ال.جی و HTC و حتی موتورولا به چشم میاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی