ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

شوق مرگ آقای بدلکار در Turbo Dismount

آدم ها در مواجهه با مرگ سه دسته اند: عده ای از آن وحشت دارند، بعضی دیگر از آن نمی ترسند و دسته سوم دیوانه هایی هستند که به آن مشتاقند. Mr.Dismount بدلکار شیرین عقل بازی Turbo ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

آدم ها در مواجهه با مرگ سه دسته اند: عده ای از آن وحشت دارند، بعضی دیگر از آن نمی ترسند و دسته سوم دیوانه هایی هستند که به آن مشتاقند. Mr.Dismount بدلکار شیرین عقل بازی Turbo Dismount، طراحی روش مرگش را به دستان شما سپرده تا برایش پایان زندگی باشکوه و هیجان انگیزی را تدارک ببینید.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید. 

اگر از طرفداران سری بازی های برن‌آوت باشید، حتما مود Crash و تصادفات دیوانه وارش را به یاد دارید. Turbo Dismount تقریبا همان مود کرش برن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آوت است با شخصی سازی های بیشتر و تسلط بهتر برای ایجاد بیشترین خرابی ممکن.

در هر مرحله از بازی، باید با انتخاب ماشین مناسب، گذاشتن مانع در مسیر، تعویض جای آدمک و فرمان دهی صحیح، طوری خرابی به بار بیاورید که بیشترین آسیب ممکن به آدمک و ماشین برسد. هر چقدر تصادفتان تراژیک تر و هر چقدر خسارت بیشتر باشد، امتیاز بالاتری کسب می کنید.

screen640x640 (1)

بعد از این که یک تصادف درست و حسابی ایجاد کردید، حالا می توانید شاهکارتان را روی دور کند و از زوایای دوربین مختلف بازبینی کنید. تصادفات در Turbo Dismount توسط موتور فیزیکی Havoc و با دقت بسیار بالا شبیه سازی شده اند، با این حال شاید با دیدنشان آرزو کنید که ای کاش خشونت بازی کمی بیشتر بود.

هر چند بازی از لحاظ گرافیکی چنگی به دل نمی زند و ممکن است در صحنه های شلوغ با افت فریم هم مواجه بشوید، با این حال مراحل آنقدر جالب و تعداد حالات تصادف آنقدر زیادند که بتوانید با این مشکلات کنار بیایید. ضمنا برای تجربه هر چه بهتر، امکان پشتیبانی از گیم پد نیز به بازی اضافه شده است.

Turbo Dismount برای سیستم های عامل iOS، اندروید، ویندوز و مک عرضه شده و نسخه پی سی آن را می توانید از استیم خریداری کنید.

در ادامه شما را به تماشای ویدئویی از این بازی دعوت می کنیم.

™Turbo Dismount

™Turbo Dismount

سازنده: .Secret Exit Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 75.5 / 60 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • شایان
    شایان | ۲۴ خرداد ۱۳۹۴

    سلام من میخوام دانلود کنم روی گوگل پلی میزنم میگه این مورد در کشور شما در دسترس نمی باشد لطفا راهنمایی کنید

  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی