ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عنوان باریک ترین تلفن هوشمند جهان به Coolpad Ivvi K1 Mini اختصاص یافت

به نظر می آید حالا تاج مربوط به نازک ترین تلفن هوشمند جهان بر سر موبایل دیگری نشسته و Coolpad Ivvi K1 Mini با ضحامت ۴.۷ میلی متر این عنوان را از دست Vivo X5 Max ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۶

به نظر می آید حالا تاج مربوط به نازک ترین تلفن هوشمند جهان بر سر موبایل دیگری نشسته و Coolpad Ivvi K1 Mini با ضحامت ۴.۷ میلی متر این عنوان را از دست Vivo X5 Max با ضخامت ۴.۸ میلی متر که یک ماه پیش معرفی شد ربوده است.

این محصول تازه وارد قیمتی دویست دلاری دارد و فعلا تنها با رنگ سفید به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در حالیکه تلفن های بسیار باریک پیشین همانند Vivo X5 Max و یا Oppo R5 (با ضخامت ۴.۸۵ میلی متر) محصولاتی میان رده و یا حتی نزدیک به پرچمداران محسوب می شدند، Coolpad یک موبایل اقتصادی و یا شاید تا حدی مشابه میان رده ها است.

تلفن هوشمند مورد بحث دارای نمایشگری ۴.۷ اینچی با رزلوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل بوده و توسط یک چیپست ۶۴ بیتی و چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۱۰ به همراهی یک گیگابایت حافظه ی رم قدرت بخشیده شده است.

از سایر مشخصه های این محصول می توان به ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی اصلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۱۸۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از ارتباط مبتنی بر LTE اشاره کرد.

بر اساس گفته های کمپانی تولید کننده Coolpad Ivvi K1 Min، برای دوربین این اسمارت فوت قابلیتی با عنوان beauty shots در نظر گرفته شده و برای این امکان الگوریتم های ویژه ای مورد استفاده قرار گرفته اند تا اطمینان حاصل گردد تصاویر و خصوصاً عکس های سلفی کیفیت و خروجی مطلوبی خواهند داشت. همچنین موبایل یاد شده را می توان به عنوان کنترل از راه دور بسیاری از لوازم خانگی مانند، ماشین لباسشویی، تلویزیون و... نیز مورد استفاده قرار داد.

Worlds-thinnest-smartphone-is-the-Coolpad-Ivvi-Ki-Mini (1)

Worlds-thinnest-smartphone-is-the-Coolpad-Ivvi-Ki-Mini (2)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • mohsen winphone
    mohsen winphone | ۱۵ بهمن ۱۳۹۳

    واقعاً جای تاسف داره که همه نظرات نسبت به این گوشی منفیه... آخه اصلاً تکنولوژی کشور ما به این سطح رسیده که ساکنانش انقدر با نخوت نسبت به این گوشی فوقالعاده باریک جبهه بگیرن... تا حالا فکرشو کردید که چجوری تونستن تو این ضخامت باریک ال سی دی یا ال ئی دی همراه با تاچ رو جا بدن و تازه باتری رو هم بهش اضافه کنند... تو عمرتون سعی کردید هویه دستتون بگیرید و یه قطعه نسبتا کوچیک رو حتی از رو برد جدا کنید... من ام اینکاره نیستم ولی حداقل دهنمو میبندم و نظر منفی نمیدم... خوبه قبل نظر دادن یه نگاهی به سرتا پای خودمون بندازیم.... با دیدن این نظرها یاد خانم هایی میوفتم که ملکه زیبایی دنیا رو میبینند و میگن اصلا ام خوشگل نیست...

  • taha_amrollahi
    taha_amrollahi | ۱۵ بهمن ۱۳۹۳

    دوربین هم که ما اثلا نمیگیم که کپی نوت 3 هستا

  • Leo Plus
    Leo Plus | ۱۵ بهمن ۱۳۹۳

    رکوردِ بی کاربرد!
    هرموقع با این باریکی خوش دست بود، اینقدر حاشیه نداشت، دوربین بیرون نزده بود، محکم بود جوری که با ضربه های معمول بلایی سرش نیاد، اونوقت جای تفکر داره
    تو این مورد فقط P7 رو قبول دارم، باریک و شیک و محکم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی