ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل همراه اول گفته خود را تغییر داد؛ 4G از پایان سال در شهرهای بزرگ

مدیرعامل همراه اول که حدود 45 روز پیش، از راه اندازی شبکه نسل چهارم موبایل پس از تکمیل نسل سوم خبر داده بود، امروز گفته خود را تغییر داد و اعلام کرد: تا پایان سال ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

مدیرعامل همراه اول که حدود 45 روز پیش، از راه اندازی شبکه نسل چهارم موبایل پس از تکمیل نسل سوم خبر داده بود، امروز گفته خود را تغییر داد و اعلام کرد: تا پایان سال در اکثر شهرهای بزرگ کشور شبکه 4G را راه اندازی می کنیم.

وحید صدوقی در آبادان گفت: هم اکنون بالغ بر 60 درصد موبایل های مشترکین نسل سوم و 95 درصد آنها نسل چهارم تلفن همراه را پشتیبانی نمی کند، به همین دلیل اولویت اول ما توسعه 3G بوده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

وی با بیان اینکه تعداد سایت های نسل سوم این اپراتور به 3 هزار عدد افزایش یافته است اظهار کرد: علاوه بر پوشش فعلی، 20 شهر دیگر در دهه فجر تحت پوشش 3G همراه اول قرار می گیرند و این توسعه شبکه نسل سوم و بعد از آن در نسل چهارم به مرور ادامه می یابد، تا مشترکین بتوانند به موقع از این سرمایه گذاری بهره مند شوند.

وحید صدوقی

وحید صدوقی

هر چند اولویت ما توسعه نسل سوم تلفن همراه است ولی در زمینه نسل چهارم نیز فعال هستیم و تا پایان سال در اکثر شهرهای بزرگ کشور شاهد راه اندازی 4G همراه اول خواهیم بود.

او درباره کاهش قیمت سیم کارت اپراتور مذکور، توضیح داد: هزینه سیم کارت‌ های اعتباری 5 هزار تومان است که بعد از نخستین شارژ، مشترکان 5 هزار تومان اعتبار هدیه دریافت می‌ کنند که به عبارتی سیم کارت برایشان رایگان محسوب می‌شود.

مدیر عامل همراه اول قیمت سیم کارت دائمی را تقریبا 165 هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: در زمینه نرخ دیتا در حال حاضر کمترین قیمت را در میان اپراتور‌ها داریم و تعرفه مکالمه نیز در کل کشور یکسان شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴

    بابا بزار آنتن دهی درست کنن اینترنت نسل ۴ نمیخوایم آنتن دهی اهواز در یک کلمه خلاصه کنم گهه

  • ali
    ali | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    من با توجه به تبلیغی ک کردن مودم 4gخریدم بعد متوجه شدم 4g فقط اطراف میدون ونک راه اندازی شده
    ایا این دزدی نیست؟
    نه توسایت نوشته بود نه امور مشترکین خبر داده بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی