ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در ماه مارس طی مراسمی iOS 8.2 را عرضه و مک بوک ایر جدیدش را رونمایی خواهد کرد

اپل مدت هاست که روی iOS 8.2 کار می کند. روز گذشته نیز آنها پنجمین نسخه بتا از این سیستم عامل را در اختیار توسعه دهندگان قرار دادند و همچنین به معرفی تغییرات جدید مرتبط به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ | ۲۰:۳۰

اپل مدت هاست که روی iOS 8.2 کار می کند. روز گذشته نیز آنها پنجمین نسخه بتا از این سیستم عامل را در اختیار توسعه دهندگان قرار دادند و همچنین به معرفی تغییرات جدید مرتبط به واچ کیت و API تازه ی مرتبط به ساعت هوشمندشان پرداختند.

با در نظر داشتن تعداد نسخه های بتا که تا به امروز برای iOS 8.2 ارائه شده احتمالا تصورتان این خواهد بود که تا عرضه عمومی این ورژن جدید مدت زمان زیادی باقی نمانده.

اما بر اساس گزارشی تازه، هنوز زمان زیادی تا آن موقع باقیست و آنطور که گفته می شود عرضه این نسخه از iOS با برگزاری یک رویداد رسمی از جانب اپل و همچنین رونمایی از نسخه جدید MacBook Air همراه خواهد بود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

براساس گزارش سایت خبری Boy Genius Report، نقشه راه اپل نشان می دهد که iOS 8.2 تا قبل از ماه مارس (اواسط اسفند ماه) رونمایی نخواهد شد.

در این سایت آمده: «یکی از منابع آگاه به ما گفته است که اپل در نظر ندارد iOS 8.2 را تا قبل از ماه مارس ارائه کند با این حال پیش بینی می شود که این ورژن در قیاس با نسخه قبلی اش به مراتب بهتر شده و ایرادات آن را رفع کرده باشد و خبر خوش در رابطه با نسخه جدید سیستم عامل موبایل اپل پشتیبانی آن از ساعت هوشمند این کمپانی است.»

اما بر اساس ادعای این سایت در تاریخ اعلام شده شاهد برگزاری یک رویداد بزرگ از سوی اپل خواهیم بود که در جریان آن زمان عرضه اپل واچ نیز اعلام می شود و کوپرتینویی ها همچنین در نظر دارند یک مدل 12 اینچی جدید از مک بوک ایر رتینا را رونمایی کنند.

«از برخی توسعه دهندگان منتخب نیز خواسته شده تا اپلیکیشن های سازگار با این ساعت را به منظور انجام آزمایشات لازم به کمپانی سازنده ارائه نمایند و پیش بینی می شود که برخی از آنها تا روز برگزاری رویداد آتی آماده شوند. علاوه بر این اپل در نظر دارد جزئیات بیشتری را در ارتباط با ساعت هوشمند خود و احتمالا نسل بعدی لپ تاپ های مک بوکش منتشر نماید.»

باید منتظر ماند دید این شایعات تا چه حد صحت دارند و آیا اپل واقعا در ماه مارس از موارد پیش تر اشاره شده پرده برداری خواهد کرد و یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی