ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

در Grimbo، با ماجراهای فرزند مرگ همراه شوید

سیستم عامل ویندوزفون مدت هاست که از قافله بازی های متعدد iOS و اندروید عقب مانده، با این حال مایکروسافت هر از گاهی با عرضه یک عنوان انحصاری، تلاش می کند تا کاربرانش را از پلتفرم اختصاصی خود راضی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

سیستم عامل ویندوزفون مدت هاست که از قافله بازی های متعدد iOS و اندروید عقب مانده، با این حال مایکروسافت هر از گاهی با عرضه یک عنوان انحصاری، تلاش می کند تا کاربرانش را از پلتفرم اختصاصی خود راضی نگه دارد.

Grimbo جدیدترین اثر استودیوی ENKSoft است که انحصارا برای ویندوزفونی ها طراحی شده. در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

قهرمان این بازی گریمبو، مدل کوچکتر پدرش Grim Reaper یا همان مرگ است. شما در این بازی پلتفرمر در نقش گریمبو قرار می گیرید و با ماجراجویی هایش در شش دنیای بازی همراه خواهید شد.

Grimbo_Swimming

هر دنیای بازی دارای پانزده مرحله است و مثل تمام بازی های سبک پلتفرمر، کارهای روتینی مثل رد شدن از موانع، جمع کردن سکه ها و مبارزه با دشمنان را در آن انجام می دهید. یک سری از مراحل را هم سوار بر اژدها می گذرانید و برای کشف شگفتی های دنیای بازی، به اعماق دریا سفر خواهید کرد.

گریمبو گرافیک هنری زیبایی دارد که کنترل بهینه سازی شده و گیم پلی سرگرم کننده اش آن را به یک پلتفرمر بسیار ایده آل تبدیل کرده. بازی تا حد زیادی یادآور سری بازی های Rayman است، بنابراین اگر از طرفداران این عنوان ریشه دار یوبی سافت هستید، گریمبو برایتان تجربه لذت بخشی خواهد بود.

این بازی پلتفرمر زیبا برای ویندوزفون 8 به بالا طراحی شده و همین حالا می توانید آن را به رایگان از ویندوزفون استور دانلود کنید.

Grimbo

Grimbo

سازنده: ENKSoft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون حجم: 84 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی