ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دستیابی به حداکثر قدرت دوربین آیفون با اپلیکیشن ProCam 2

اپل با تجهیز نسل جدید آیفون هایش به دوربینی فوق العاده قدرتمند، ضمن تحول استانداردهای عکاسی با موبایل، دست برنامه نویسان iOS را برای دستیابی به قابلیت های شگفت انگیز این دوربین هشت مگاپیکسلی باز گذاشت. پرو کم 2 ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

اپل با تجهیز نسل جدید آیفون هایش به دوربینی فوق العاده قدرتمند، ضمن تحول استانداردهای عکاسی با موبایل، دست برنامه نویسان iOS را برای دستیابی به قابلیت های شگفت انگیز این دوربین هشت مگاپیکسلی باز گذاشت.

پرو کم 2 یک اپلیکیشن عکاسی حرفه ای است که محدودیت های اپلیکیشن دوربین پیش فرض iOS را از سر راهتان برداشته و راه را برای رسیدن به نهایت قدرت دوربین آیفون هموار می کند.

برای آشنایی با امکانات ProCam 2، در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید. 

شاید اغراق نباشد اگر بگوئیم پرو کم 2، کامل ترین اپلیکیشن دوربینی است که تاکنون برای iOS عرضه شده. امکانات این اپلیکیشن آنقدر فراوانند که برای امتحان کردن تمامشان ساعت ها زمان احتیاج داشته باشید.

محیط پرو کم 2 تقریبا شبیه به اپلیکیشن دوربین پیش فرض iOS 7 طراحی شده، با این تفاوت که آیتم های بسیار بیشتری را در آن مشاهده می کنید. یک اشاره ساده به صفحه برای تنظیم نقطه فوکوس و اکسپوژر کافیست، ضمنا امکان قفل کردن این دو نقطه هم برایتان فراهم شده است.

34

پرو کم 2 دارای 12 حالت مختلف تصویربرداری است. فیلمبرداری اسلوموشن با چهار حالت برای تنظیم سرعت، عکاسی در شب، لرزه گیر، عکاسی پیاپی، عکاسی با تشخیص صدا و چهره چند مورد از آنهایند که با ورود به هر حالت، تنظیمات جانبی فراوانی را برای هر یک مشاهده می کنید. ضمنا با پرداخت هزینه نه چندان گزاف پنج دلاری، از قابلیت فیلمبرداری با وضوح 4K در این اپلیکیشن بهره مند می شوید.

اما در بخش تنظیمات پیش از عکاسی، دریایی از گزینه ها مختلف در اختیارتان قرار گرفته است. تنظیمات نور، رنگ، اکسپوژر، هفده لنز متفاوت برای عکاسی، پنجاه فیلتر زنده حرفه ای، چهار حالت سایز تصویر، فشرده سازی عکس های JPEG، عکاسی با فرمت بسیار با کیفیت TIFF، اضافه کردن آهنگ های آیتونز به ویدئوهای تایم لپس و چهار حالت سرعت شاتر از امکانات شاخص پرو کم 2 هستند.

پرو کم 2 به غیر از ارائه تنظیماتی کامل قبل از گرفتن عکس، یک ویرایشگر تصویر بسیار مطلوب هم هست. به غیر از اضافه سازی انواع فیلتر قادرید عکس خود را برش داده، در جهات مختلف بچرخانید و یا پرسپکتیو را تصحیح کنید. به ویدئوها نیز در این قسمت قادرید آهنگ پس زمینه اضافه کرده و صدای آنها را تنظیم نمائید.

البته پرو کم 2 خالی از نقص هم نیست. ممکن است هنگام کار با آن در آیفون های قدیمی تر مثل 5S، با کاهش سرعت یا باگ هایی همچون سیاه شدن صفحه مواجه شوید. با این حال این مشکلات آنقدر آزاردهنده نیستند که مانع لذت بردن شما از امکانات فوق العاده پرو کم 2 بشوند.

اگر می خواهید با آیفونتان دوربین های DSLR را به چالش بکشید، گزینه ای بهتر از پرو کم 2 نخواهید یافت.

ProCam 2

ProCam 2

سازنده: Samer Azzam قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 37.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • شهروز
    شهروز | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

    سلام
    رایگان نیست که...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی