ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ موفق به فروش ۶۳۰.۰۰۰ دستگاه تلفن هوشمند نوت Edge شده است

زمانی که سامسونگ تلفن هوشمند Note Edge را معرفی کرد،‌به دلیلی طراحی خاص و جدیدش، مطمئن نبود مشتریان در خصوص آن چگونه بازخوردی ارائه خواهند داد. به همین دلیل هم بود که در زمان معرفی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۸:۳۰

زمانی که سامسونگ تلفن هوشمند Note Edge را معرفی کرد،‌به دلیلی طراحی خاص و جدیدش، مطمئن نبود مشتریان در خصوص آن چگونه بازخوردی ارائه خواهند داد. به همین دلیل هم بود که در زمان معرفی و بر روی صحنه، مسئولین سامسونگ به Edge لقب «تولید محدود» دادند.

به نظر می رسد حال شرکت مورد بحث از بازخورد مثبت مشتریان به شکل جهانی متعجب شده است. در گزارشی از یکی از منابع کره ای به نام DT آمده که سامسونگ موفق به فروش ۶۳۰.۰۰۰ دستگاه نوت Edge گشته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

زمانی که این عدد را با میزان فروش نوت ۴ مقایسه می کنیم، کوچک بودن عدد مرتبط به فروش تلفن مذکور به شدت مشخص می شود اما همین مقدار نیز نشانگر این موضوع است که کاربران از تغییر واهمه ای نداشته و تمایل به استفاده از طراحی های جدید دارند. لازم به ذکر است که نوت ۴ در ماه اول حضورش در بازار به رقم فروش ۴.۵ میلیون دستگاه دست پیدا کرد.

شرکت کره ای قطعا این میزان فروش در کنار تغییر در نوع طراحی را به فال نیک خواهد گرفت، شروع طراحی های خاصی مانند نوت Edge، شاید نقطه ی پایانی بر کاهش درآمدهای غول تکنولوژی کره ای باشد.

بسیاری از کارشناسان معتقد هستند تلفن همراه مورد بحث هنوز نسخه ای نا تمام بوده و سامسونگ در به بازار فرستادنش اندکی عجله کرده است، افرادی هم که با توجه به برچسب قیمت بالای این موبایل، آن را خریداری کرده اند اشخاصی ماجراجو بوده اند.

عده ای دیگر نیز اعتقاد دارند سامسونگ از لبه ی خمیده ی نمایشگر نوت Edge استفاده ای بهینه نکرده است. شایعات زیادی در خصوص استفاده از این نمایشگر در پرچمدار بعدی کمپانی کره ای رواج یافته و به نظر می رسد نام آن نیز Galaxy S Edge یا Galaxy S6 Edge باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی