ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افتتاح فروشگاه چارسو با همکاری LG و گلدیران

سال ها می شود که در سراسر جهان برند ها به این نتیجه رسیده اند که برای ارائه هرچه بهتر محصولات خود به خریداران، بهتر است تا فروشگاه های اختصاصی خود را داشته باشند. این ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۰:۰۵

سال ها می شود که در سراسر جهان برند ها به این نتیجه رسیده اند که برای ارائه هرچه بهتر محصولات خود به خریداران، بهتر است تا فروشگاه های اختصاصی خود را داشته باشند. این موضوع هر چند با تاخیر، اما سرانجام در ایران نیز به آهستگی در حال گسترش پیدا کردن است.

ال جی به عنوان یکی از شرکت هایی که به لطف دفتر تهران خود، فعالیت های مستمری را در ایران دارد، به تازگی اقدام به تأسیس فروشگاهی مخصوص کرده است. علاقه مندان به برند ال جی با مراجعه به این فروشگاه ها می توانند به کلیه محصولات تولید شده این شرکت دسترسی داشته باشند و در محیطی جذاب نسبت به خرید آن ها اقدام نمایند.

امروز طی مراسمی که در خیابان جمهوری تهران برگزار شد، ال جی و گلدیران با همکاری یکدیگر، آغاز به کار فروشگاه چارسو را جشن گرفتند.

در ادامه مطلب می توانید بیانیه خبری ال جی و تصاویر اختصاصی دیجیاتو از این فروشگاه را مشاهده نمایید.

lg grand opening charso (1)

ال‌جی و گلدیران با «شعار بهترین تجربه درون فروشگاهی در فروشگاه تمام عیار» مدرنترین فروشگاه عرضه محصولات ال‌جی در رده لوازم خانگی، صوتی تصویری، موبایل و سیستم‌های تهویه مطبوع در ایران را افتتاح کردند.
این فروشگاه باهدف  ایجاد مکانی امن و آرام افتتاح شده است تا  افراد بتوانند در کمال راحتی و آرامش فرصت آشنایی با محصولات مورد نظرشان را داشته باشند.

بدین منظور در این فروشگاه فضاهایی خاص درنظر گرفته شده که مشتری می‌تواند در محیطی کاملاً مشابه با منزل خود محصول مورد نظرش را از نزدیک تجربه کند.

lg grand opening charso (2)
در این مراسم روبان افتتاح چارسو به دست آقایان وین پارک مدیرعامل بخش فروش جهانی و بازاریابی ال‌جی، کوین چا مدیرعامل بخش خاورمیانه و آفریقای شرکت ال‌جی، حسین دیلمی رئیس هیئت مدیره گلدیران، حسین تنهایی، نائب رئیس گلدیران و کریس جانگ، مدیر عامل شرکت ال‌جی در ایران بریده شد.

"مشتریان ایرانی می‌توانند تمام گستره محصولات ال‌جی را یکجا تجربه کنند". آقای وین پارک مدیرعامل بخش فروش جهانی و بازاریابی ال‌جی همچنین در این مراسم می‌گوید: "این فروشگاه پیشگام نقشی اساسی در این مسئله ایفا می‌کند. به علاوه این فروشگاه جدید برای مشتریان ایرانی تجربه‌ای از تکنولوژی، ارزش و راحتی فراهم می‌کند و اکنون هر دو شرکت ال‌جی و گلدیران می‌توانند قدم بعدی را بردارند."

حسین تنهایی

همچنین در این مراسم آقای حسین تنهایی در سخنانی کوتاه گفت: "در این فروشگاه تمامی محصولات ال‌جی ارائه می‌شوند و سعی شده است تا مشتریان احساس کنند که اینجا مانند منزل خودشان است. تلاشمان بر این است تا این گونه فروشگاه‌ها را افزایش دهیم تا مشتریان انتخاب بهتری داشته باشند".

"همه تلاشمان بر این است تا کمک کنیم مشتری انتخاب صحیحی داشته باشد". یکی از مسئولین رسانه‌ای شرکت گلدیران با بیان این موضوع می‌گوید: "در چارسو مشتریان می‌توانند با فراق بال کامل به گشت و گذار بپردازند و از تکنولوژی ناب لذت ببرند. جدا از مکان وسیع این فروشگاه که حدود 540 متر مربع است، چارسو در کل خاور میانه منحصر به فرد است زیرا تنها فروشگاهی است که مشخصاً تمامی محصولات در رده‌های مختلف محصولات شرکت ال‌جی را تأمین می‌کند. همچنین، در بخش تلفن همراه این فروشگاه، درصورت نیاز کلیه مشکلات نرم‌افزاری دستگاه‌های گوشی تلفن همراه مرتفع می‌گردد. به علاوه، این فروشگاه با امکانات و شرایطی متفاوت از یک فروشگاه معمولی نظیر اینترنت رایگان، پذیرائی و غیره برای خریداران تجهیز شده است."

lg grand opening charso (40)

یکی از مدیران رسانه‌ای شرکت ال‌جی معتقد است: "بارها شده از فروشگاه‌های متفرقه بازدید یا خرید کرده‌ایم. هرچند که نقش فروشنده در ارائه توضیحات در مورد محصولی خاص را نمی‌توان نادیده گرفت اما در چارسو برخلاف سایر فروشگاه‌ها فروشندگان بیشتر نقش مشاور را ایفا می‌کنند. هدف ما از افتتاح چارسو افزایش فروش و ازدیاد سودآوری نیست، بلکه این فروشگاه تجربه‌ای متفاوت را به ارمغان خواهد آورد.

در چارسو می‌توانید به راحتی و در آرامش از محصولات دیدن کنید و بدون اینکه خرید کنید خارج شوید، یا حتی می‌توانید کد و سایر اطلاعات محصول را دریافت کرده و محصول مورد نظرتان را از سایر فروشگاه‌های گلدیران تهیه کنید. در چارسو انگار تمام محصولات ال‌جی را برای داشتن تجربه‌ای دلچسب به خانه برده‌اید!"

lg grand opening charso (45)

هدف غائی و نهایی ال‌جی و گلدیران از این فعالیت تحول مفاهیم واقعی و استانداردهای فروش برای محصولات پیشرو در ایران است، با این باور که مشتری ایرانی لایق دریافت بهترین خدمات  است. آنچه تا قبل از این نقل قولی دور از ذهن از تجارب آن سوی آب‌ها بود امروز دیگر به واقعیتی ملموس تبدیل خواهد شد. از روز پنجشنبه 16 بهمن، در خیابان جمهوری تقاطع حافظ، بازار چارسو، علاقه‌مندان محصولات ال‌جی شاهد ظهور فروشگاهی مدرن و متفاوت خواهند بود که تعریفی جدید از مراکز خرید را ارائه خواهد داد.

lg grand opening charso (52)

lg grand opening charso (57)

lg grand opening charso (58)

lg grand opening charso (60)

lg grand opening charso (12)

lg grand opening charso (13)

lg grand opening charso (49)

lg grand opening charso (53)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • مریم
    مریم | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

    من طرفدار پراپاقرص ال جی ام البته کارمند این شرکتم هستم

  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • amir.h
    amir.h | ۱۷ بهمن ۱۳۹۳

    چه فروشنده های خوبی داره.خخ
    (love)

  • Yamaha
    Yamaha | ۱۷ بهمن ۱۳۹۳

    اسم سونی همه جا سروری میکنه همیشه. اون عکس مربوط به فروشگاه سونی هست.شرکیت آرین فروشگاه افتتاح کرده. از این پس محصولات بادگارانتی سونی از نمایندگی با خیال راحت میتونید بخرید.

  • pooli
    pooli | ۱۷ بهمن ۱۳۹۳

    فروشگاه چارسو
    یک لحظه فکر کردم با ایرانسل شریک شده
    :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی