ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت HTC سه دوره اخیر مالی را با سود دهی به پایان برده است

حدودا یک ماه پیش HTC، گزارش مالی سه ماهه آخر منتهی به سال ۲۰۱۴ خود را اعلام نمود و شاهد درآمد ناخالص ۱.۵ میلیارد دلاری این شرکت تایوانی بودیم؛ اما سود ویژه یا همان درآمد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۸:۳۰

حدودا یک ماه پیش HTC، گزارش مالی سه ماهه آخر منتهی به سال ۲۰۱۴ خود را اعلام نمود و شاهد درآمد ناخالص ۱.۵ میلیارد دلاری این شرکت تایوانی بودیم؛ اما سود ویژه یا همان درآمد خالص تایوانی ها صرفا ۱۵.۹ میلیون دلار بوده است.

اگرچه اچ تی سی پس از مدت ها می تواند از واژه ی «سود» استفاده کند اما به نظر می رسد آنها برای دستیابی به درآمدی بالاتر نیاز به ایده هایی فراتر از دنیای تلفن های همراه داشته و خود نیز بر این موضوع واقفند. آقای Peter Chou مدیر عامل این شرکت بر همین امر تاکید می کند و در این خصوص اذعان داشته که شرکتش در حال توسعه ی محصولاتی است که با «سبک زندگی موبایلی» تطابق دارند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

چندی پیش کمپانی مورد بحث دوربین Action Cam ی به نام Re Camra معرفی کرد که نظر منتقدان را در بخش طراحی به خود جلب نمود اما در بخش کارایی، چندان موفق نبود. حال اچ تی سی قول گجت های جدیدی را می دهد، محصولاتی که به احتمال زیاد، بیشترشان به بخش سلامتی و تندرسی مربوط خواهند شد.

اینکه دقیقا چه زمانی گجت های یاد شده به دست کاربران می رسند سوالیست که جواب به آن بسیار سخت خواهد بود، هرچند آخرین گزارش مالی این شرکت خبرهای خوبی همراه داشته است.

پس از مدت ها بی لطفی کاربران به تایوانی ها، از این دوره می توان به عنوان سومین دوره ی متوالی نام برد که این شرکت به سوددهی -هرچند اندک- رسیده؛ این سودآوری ها باعث گشته تا درآمد شرکت مذکور سال به سال ۱۲ درصد افزایش پیدا کند.

اگرچه شرکت یاد شده چند ماهیست روی زیان را ندیده اما این سودآوری های اندک باعث نمی گردند تا تایوانی ها دلشان برای سال ۲۰۱۱ و زمانی که در ایالات برند اول از لحاظ فروش اسمارت فون بودند تنگ نشود. حال و ۴ سال پس از تاخت و تاز هایی به یاد ماندنی، سرمایه گذاران اچ تی سی از هر مقدار پولی که به جیبشان روانه شود به شوق می آیند.

htcmwc.0.0

یک مسئله مشخص است: اچ تی سی به اعتماد به نفس رسیده و در مورد آینده اش با اقتدار سخن می گوید. کافیست به دعوت نامه این شرکت برای رویداد اول مارس نگاهی انداخته تا عبارت Utopia به تعجبمان بیاندازد. فعلا این شهر آرمانی در حال ساخت بر روی خطوط تولید است، اما آیا واقعا Hima آرمان شهر اسمارت فون ها و نقطه ای خواهد بود که هر شرکتی آرزوی بودن در آن محل را دارد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی