ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا سهام شیائومی به صورت عمومی عرضه خواهد شد؟

به دنبال آخرین جذب سرمایه شیائومی، ارزش این کمپانی به رقم 46 میلیارد دلار رسید و نامش به عنوان یکی از ارزشمندترین شرکت های رو به رشد حوزه فناوری دنیا که تنها توسط فیسبوک پشت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

به دنبال آخرین جذب سرمایه شیائومی، ارزش این کمپانی به رقم 46 میلیارد دلار رسید و نامش به عنوان یکی از ارزشمندترین شرکت های رو به رشد حوزه فناوری دنیا که تنها توسط فیسبوک پشت سر گذاشته شده به ثبت رسید.

یکی از سایت های خبری هنگ کنگی به نام ifeng.com که به شبکه تلویزیونی ققنوس در آن کشور تعلق دارد گزارش داده که شیائومی در صدد است تا سهام خود را به صورت عمومی در بازار بورس ایالات متحده آمریکا یا هنگ کنگ عرضه نماید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس این گزارش کمپانی مورد بحث هم اکنون در حال ارزیابی گزینه های موجود است و سرانجام براساس بالاترین ارزش پیشنهادی یکی از دو بازار بورس یاد شده را انتخاب خواهد کرد.

گفته می شود که تاکنون کمپانی مورد بحث پیشنهادات متعددی را از سوی بانک های سرمایه گذار برای عرضه عمومی سهامش دریافت نموده و علیرغم بالا رفتن ارزش این شرکت چیپی، بسیاری ابراز تردید کرده اند که ارزش سهام آن بتواند رکورد 25 میلیارد دلاری سهام علی بابا در بازار بورس نیویورک را بشکند.

در سال 2010 میلادی و همزمان با تأسیس شیائومی، لی جون مدیر عامل این شرکت که 70 درصد از سهام آن را هم در اختیار دارد اظهار داشت که تا 5 سال آینده سهام آن در بازار بورس عرضه نخواهد شد.

حالا که به پایان آن مدت پنج ساله نزدیک می شویم و شیائومی نیز برای گسترش کسب و کار خود در بازار منطقه ای به دنبال سرمایه بیشتر می گردد، احتمال صحت داشتن این خبر بیش از هر زمان دیگری به نظر می رسد.

کسی چه می داند، شاید شیائومی در نظر داشته باشید که در کنفرانس خبری هفته آینده خود در سانفرانسیسکو نوید اتفاقاتی تازه را به مخاطبانش بدهد. شما چه نظری دارید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • خشایار
    خشایار | ۱۸ بهمن ۱۳۹۳

    خیلی خوب میشه :)

  • Sajad_alipour
    Sajad_alipour | ۱۸ بهمن ۱۳۹۳

    نظرتون در مورد 2 redmi به علاوه mi band چیه؟ بگیرم؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی