ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارائه بخش هایی از آپدیت ویندوز 10 برای تلفن های قدیمی تر و اقتصادی ویندوز فونی

روز گذشته جو بلفیوره توئیتی را ارسال کرد که حاکی از خبرهای امیدوار کننده ای برای مالکان تلفن های هوشمند مبتنی بر ویندوز 8.1 با 512 مگابایت رم بود. دارندگان این گجت ها احتمالا پس ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

روز گذشته جو بلفیوره توئیتی را ارسال کرد که حاکی از خبرهای امیدوار کننده ای برای مالکان تلفن های هوشمند مبتنی بر ویندوز 8.1 با 512 مگابایت رم بود.

دارندگان این گجت ها احتمالا پس از رونمایی ویندوز 10 تصورشان این بوده که آپدیت جدید را دریافت نخواهند کرد و به طور کامل از لیست مایکروسافت خط می خورند اما بلفیوره در توئیت خود اعلام کرده که کمپانی متبوعش مشغول کار است تا این گروه از کاربران را نیز به جمع استفاده کنندگان از ویندوز 10 بیافزاید.

در ادامه این خبر با دیجیاتو همراه باشید.

این بدان معنا خواهد بود که محبوب ترین اسمارت فون مبتنی بر ویندوز فون یعنی لومیا 520 که تا جولای سال گذشته (خرداد ماه 1393) 12 میلیون عدد از آن در سراسر دنیا فعال شده است نیز این آپدیت را دریافت خواهد کرد.

اما پیش از خوشحالی تان باید بگوییم که بر اساس توئیت بلفیوره این تلفن های اقتصادی تنها بخشی از امکانات آپدیت ویندوز 10 را دریافت خواهند کرد.

وی همچنین با ارسال توئیت دیگری اعلام کرد که زمان دریافت آپدیت بر حسب مدل دستگاه می تواند متغیر باشد. به گفته او پس از اجرایی شدن طرح اینسایدر تنها «برخی از مدل ها» پشتیبانی خواهند شد و با گذر زمان این برنامه نیز وسعت بیشتری خواهد یافت.

در پایان، این مدیر عالی رتبه مایکروسافت توئیت دیگری را ارسال نموده و اظهار داشت که بیلد اینسایدر ویندوز 10 احتمالا در همین ماه ارائه خواهد شد. گفتنی است که در حال حاضر این سیستم عامل مراحل تست داخلی را پشت سر می گذارد.

Tweet-from-Microsofts-Belfiore-could-be-good-news-for-those-with-an-entry-level-Windows-Phone-8.1-handset.jpg

Tweet-from-Microsofts-Belfiore-could-be-good-news-for-those-with-an-entry-level-Windows-Phone-8.1-handset (1) Tweet-from-Microsofts-Belfiore-could-be-good-news-for-those-with-an-entry-level-Windows-Phone-8.1-handset

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • خشایار
    خشایار | ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

    خبر از مایکروسافت که میادا قلبم تند تند میزنه :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی