ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ، صدر نشین جدول تولید کنندگان تلفن همراه در هند

هفته گذشته شرکتی به نام Canalys که در زمینه تحقیقات بازار فعالیت می کند اعلام کرد که مایکرومکس، سامسونگ را به عنوان اصلی ترین تولیدی کننده تلفن هوشمند در هند پشت سر گذاشته و در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

هفته گذشته شرکتی به نام Canalys که در زمینه تحقیقات بازار فعالیت می کند اعلام کرد که مایکرومکس، سامسونگ را به عنوان اصلی ترین تولیدی کننده تلفن هوشمند در هند پشت سر گذاشته و در صدر جدول قرار گرفته است.

با این همه، کمی بعد، این شرکت کره ای گزارش یاد شده را رد کرد و مدعی شد که بر اساس آمار و ارقام ارائه شده از سوی موسسه تحقیقاتی GFK India همچنان اصلی ترین بازیگر در بازار هند محسوب می گردد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

حالا بر پایه جدیدترین گزارش منتشر شده از سوی شرکت تحقیقاتی سایبر مدیا ریسرچ سامسونگ هنوز هم از تخت به زیر کشیده نشده با این همه «در حال از دست دادن سلطه بی چون چرایش بر بازار هند است.»

بر اساس این گزارش، کل محصولات موبایل این غول کره ای که سال گذشته در هند به فروش رفته برابر با 257 میلیون دستگاه بوده و این یعنی سهم سامسونگ از رقم 20.3 درصد در ابتدای سال 2014 به رقم 16.5 درصد تنزل یافته، در حالی که مایکرومکس و مایکروسافت (نوکیا) هر کدام 13.3 درصد از بازار را در اختیار دارند.

«با این همه به نظر می رسد که سامسونگ سلطه اولیه خود بر بازار هند را از دست داده چراکه سهم این کمپانی از بازار اسمارت فون این کشور پر جمعیت آسیایی روندی نزولی را در سال گذشته طی کرده و این در حالی است که مایکرومکس در سه ماهه دوم همان سال ابتدا بازار را در دست گرفته اما در ماه های باقی مانده از سال تغییری در وضعیتش مشاهده نشد.»

براساس این گزارش سامسونگ همچنین سلطه خود بر بخش اسمارت فون ها را نیز از دست داده و سهم آن از بازار این محصول در هند از رقم 43.2 در ابتدای سال 2014 به 29.3 درصد در پایان همان سال تنزل یافت.

ناگفته نماند، مایکرومکس به موفقیت های خوبی در این حوزه دست پیدا کرد و سهمش از بازار تلفن های هوشمند هند را از رقم 17.5 در سه ماهه نخست سال به رقم 18.9 درصد در سه ماهه پایانی آن رساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی