ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن های هوشمند گلکسی S6 و ال جی G4 به دوربین دوگانه مجهز خواهند بود [شایعه]

امروز وب سایت کره ای inews24 گزارشی را منتشر کرده که بر مبنای آن گفته می شود هر دو تلفن هوشمند گلکسی S6 و LG G4 به دوربین های دوگانه مجهز خواهند شد. همانطوری که مطلع هستید ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

امروز وب سایت کره ای inews24 گزارشی را منتشر کرده که بر مبنای آن گفته می شود هر دو تلفن هوشمند گلکسی S6 و LG G4 به دوربین های دوگانه مجهز خواهند شد. همانطوری که مطلع هستید محبوب ترین تلفن هوشمندی که تا به حال با این نوع از دوربین ها وارد بازار شده HTC One M8 است و حال این شایعه وجود دارد که هر دو رقیب کره ای HTC در پرچمداران خود به سراغ تکنولوژی مشابه رفته اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اگرچه inews24 تاکید دارد موضوع پیش تر اشاره شده را به نقل از منابع موثقی بیان می کند ولی نباید از خاطر برد تصاویر و رندرهایی که تا به اکنون از گلکسی S6 به بیرون درز یافته هیچ کدام  وجود دوربین دوگانه را در این تلفن هوشمند پرچمدار تائید نمی کنند و با این تفاسیر یا کلیه ی تصاویر پیشین غیر واقعی بوده اند و یا این سایت کره ای گزارشی اشتباه را منتشر کرده و بر آن پافشاری دارد.

sgs6-camera

دوربین های دوگانه این امکان را به کاربر می دهند تا تصاویر را با دقت عمق بیشتری به ثبت رسانند و پس از گرفتن عکس نیز وی قادر باشد تا فوکوس آن را تغییر دهد. همانطوری که پیش تر اشاره گشت HTC One M8 یکی از اولین موبایل هایی است که چنین تکنولوژی دوربینی را به خدمت گرفته ولی شایعات مرتبط به نسل بعدی آن یعنی One M9 یا همان Hima حکایت از این دارند که اسمارت فون مذکور ممکن است مجدداً به سراغ دوربین های معمول بازگشته و از سنسور ۲۰ مگاپیکسلی ساخت توشیبا بهره گرفته باشد.

تا کنون از LG G4 تصاویر و یا رندرهای چندانی منتشر نشده و نمی توان قضاوت دقیقی در مورد احتمالات مرتبط به این محصول انجام داد لذا باید تا کنفرانس جهانی موبایل و روز اول مارس (۱۰ اسفند) منتظر بمانیم تا مشخص گردد کدامیک از این شایعات رنگ واقعیت به خود می گیرند، هر چند این احتمال را هم نباید از خاطر برد که شاید پرچمدار بعدی ال جی در ماه می معرفی شود.

نظر شما در این رابطه چیست و آیا به کارگیری دوربین دوگانه در پرچمداران بعدی کره ای ها را مثبت ارزیابی می نمایید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • A"hmadrez"A
    A"hmadrez"A | ۲۱ بهمن ۱۳۹۳

    چي شده ؟ فقــط ٨ تا كـــامنت ؟؟ قبــلاً بالاي ٢٠ تا بـود.

  • mohsen winphone
    mohsen winphone | ۲۱ بهمن ۱۳۹۳

    دوربین دوگانه ام۸ فوق العاده است... افکت های بسیار دوست داشتنی و نابى داره که تو موبایل یا دوربین دیگه ای ندیدم... به نظر من این نوآوری بسیار کاربردی و دوست داشتنیه ولی اچ تی سی نتونست تبلیغ لازم برای این قابلیت رو به طور وسیع انجام بده... رسما وقتی متوجه شدم اچ تی سی وان ام۹ دوربین دوگانه نداره از فروش موبایل فعلی و خرید پرچمدار امسال اچ تی سی مصرف شدم چون به کاربرد های زیبای این دوربین مسلط شدم و هر عکسی که بتونم درست بگیرم رو با این افکت ها زیباتر میکنم... به لوميا هم دارم و ميدونيد که نوکیا سابقه زیادی تو تولید نرم افزار های عکاسی و افکت های تصویری داره ولی به شخصه معتقدم حتی پرچمدار نوکیا هم نمی تونه یه همچین افکت هایی رو خلق کنه... ولی با توجه به تصاویر لو رفته از پرچمدار سامسونگ بعید می دونم که از این تکنولوژی استفاده بشه و سامسونگ همچنان با سانسور اثر انگشت ناقص و سنسور قربان قلب و مشابه این جنگولک بازی ها کار بر های عوامش رو خوشحال کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی