ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات تلفن هوشمند Galaxy S6 Edge سامسونگ در بنچمارک AnTuTu لو رفت

گلکسی S6 یکی از تلفن های هوشمندی است که تاکنون حرف و حدیث های زیادی در مورد آن مطرح گشته و با در نظر داشتن پرچمدار بودن این محصول و رونمایی قریب الوقوعش (دهم اسفند) ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۰

گلکسی S6 یکی از تلفن های هوشمندی است که تاکنون حرف و حدیث های زیادی در مورد آن مطرح گشته و با در نظر داشتن پرچمدار بودن این محصول و رونمایی قریب الوقوعش (دهم اسفند) این مسأله، امری کاملا عادی است.

تا به امروز شاهد رواج شایعات، لو رفتن ها و انتشار گزارشات متعدد در مورد این اسمارت فون بوده ایم و این موضوع حتی سامسونگ را بر آن داشت تا صفحات پشتیبانی جداگانه ای را برای هر دوی آنها به وبسایت رسمی خود بیافزاید.

از سوی دیگر در ماه دسامبر (یعنی حدودا یک ماه و نیم پیش) جزئیات مربوط به بنچمارک هایی که گفته می شد روی این دو محصول انجام گرفته به بیرون درز کرد و حالا خبر رسیده که این اتفاق دوباره تکرار شده است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

براساس خبرها، مشخصات اسمارت فونی با نام رمز SM-G925W8 در سایت AnTuTu رؤیت شده است که به احتمال بسیار زیاد متعلق به مدل Galaxy S6 Edge بوده.

نمایشگر این تلفن هوشمند، آنطور که در شایعات آمده دارای خمیدگی در هر دو طرف خود است. اسم رمز محصول دیگر هم SM-G920 بوده که احتمالا به گلکسی S6 تعلق دارد. حال بگذارید ببینیم که بنچمارک سایت مذکور چه اطلاعاتی را در خود دارد.

بر این اساس، تلفن هوشمند S6 Edge دارای یک نمایشگر 5.1 اینچی quadHD با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل است (که به احتمال زیاد پنل آن از نوع Super AMOLED خواهد بود) و همچنین سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز برایش در نظر گرفته شده.

گفتنی است که در این لیست نام چیپست هشت هسته ای Exynos 7420 سامسونگ نیز به چشم می خورد و آنطور که انتظار می رفت مجهز به یک GPU از نوع Mali-T760 (احتمالا MP8) است.

علاوه بر این، آنطور که بنچمارک سایت AnTuTu نشان می دهد این اسمارت فون از نسخه 5.0.2 اندروید نیز بهره می برد و رابطه کاربری خود سامسونگ نیز در آن به چشم می خورد.

دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی نیز در میان امکانات مشخص شده برای این تلفن هوشمند حضور دارند.

با نگاهی به تصویر زیر می توانید بنچمارک عملکرد جدیدترین "سیستم روی چیپ" سامسونگ را مشاهده نمایید. این چیپست از فناوری جدید 14 نانومتری شرکت مورد بحث پشتیبانی می کند و اگر قرار باشد که از آن در محصولات آتی سامسونگ بهره گرفته شود، شاهد ورود نخستین تلفن هوشمند بهره مند از این فناوری به بازار خواهیم بود.

تردیدی نیست که در روزهای آتی باید منتظر انتشار اخبار و شایعاتی جدید در مورد پرچمداران آتی سامسونگ باشیم با این همه، تکلیف نهایی، در روز دهم اسفند ماه و کنفرانس جهانی موبایل روشن خواهد شد.

SM-925W8-AnTuTu-listing_2

SM-925W8-AnTuTu-listing

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • Mahdi
    Mahdi | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    Galaxy s6 EDGE رو حتما میخرم باور نکردنی هست.

  • pars
    pars | ۲۲ بهمن ۱۳۹۳

    من تو S5 از سنسور ضربان قلب و ضد آب بودنش و سنسور اثر انگشت خیلی خوشم اومد . ببینیم S6 چکار میکنه ... من که از این طراحی سامسونگ خوشم میاد .همه با دیدن دکمه ی هوم مستطیلی و این سبک یاد سامسونگ میافتند. مثل جلوپنجره BMW یا طراحی آیفون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی