ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

با موبایلی لوکس از کشور چین آشنا شوید؛ Defency با قیمتی بالاتر از ۳۰۰۰ دلار

تلفن های همراه دسته بندی های مشخصی دارند که شامل اقتصادی، میان رده و در نهایت پرچمدار ها می شوند. البته گونه ی دیگری از محصولات وجود دارد که صرفا طرفداران خاص خود را جذب ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۸:۳۰

تلفن های همراه دسته بندی های مشخصی دارند که شامل اقتصادی، میان رده و در نهایت پرچمدار ها می شوند. البته گونه ی دیگری از محصولات وجود دارد که صرفا طرفداران خاص خود را جذب می کند؛ از این دسته با عنوان موبایل های «لوکس» یاد می شود.

برندهایی وجود دارند که صرفا در حوزه ی تولید موبایل های لوکس فعالیت دارند، در میان این تولیدکنندگان می توان به نام های Vertu، Gresso و Dior اشاره کرد. یکی دیگر از شرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارد Hanmac نام دارد که به تازگی از تلفن همراه لوکس جدیدش به نام Defency پرده برداشته است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مشخصات Defency همانند سایر موبایل های لوکس، شما را یاد محصولات میان رده و یا حتی اقتصادی می اندازد. اما تنها چیزی که به «خاص» شدن این موبایل کمک می کند، ظاهر آن است که صرفا با سطحی از فلز پوشیده شده است و البته در قسمت هایی از آن، حکاکی نیز مشاهده می شود. توضیح بیشتر در خصوص دیزاین و طراحی این محصول اندکی مشکل بوده و ترجیح می دهیم خود با تماشای تصاویر بیشتری از آن، متوجه سطح عجیب بودن طراحی اش شوید.

یکی از بهترین قسمت ها در تلفن مذکور، نمایشگر آن است؛ البته نه به دلیل سایز ۳.۵ اینچی، رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۲۶۶ PPI؛ بلکه به خاطر نوع یاقود کبودی که در این صفحه نمایش به کار رفته و خیال کاربرش را از هر گونه خط و خش احتمالی آسوده می سازد. دوربین اصلی ۱۳ و دوربین جلوی آن کیفیتی ۳ مگاپیکسلی دارد و سنسور های متداول نیز در این تلفن جایگاه خود را دارند. نکته جالب استفاده از چیپست چهار هسته ای مدیاتک به نام MT6589 بهره می برد، فرکانس این چیپست نیز بر روی ۱.۲ گیگاهرتز تنظیم گشته است.

Defency از یک باتری ۱.۴۴۰ میلی آمپری بهره برده و از لحاظ نرم افزاری نیز با پلتفرم اندروید ۴.۲ همراهی می شود. حافظه ی رم این دستگاه نیز ۲ گیگابایت و حافظه داخلی هم برابر با ۶۴ گیگابایت که این فضا را نمی توان با استفاده از کارت های microSD ارتقا داد.

همانگونه که توضیح دادیم، با توجه به قیمت بسیار بالای تلفن مورد بحث، با مشخصاتی شگفت انگیز رو به رو نیستیم. طرفداران اینگونه دستگاه ها صرفا به خاطر ظاهر لوکس، گاها عجیب و خاص آنهاست که تن به پرداخت مبالغی بسیار بالا برای داشتنشان می دهند. قیمت تلفن همراه مورد بحث ۳۱۰۰ دلار بوده و در صورتی که مشتری آن بخواهد اندکی آن را سفارشی تر انتخاب کند،‌ قطعا مجبور به پرداخت قیمت گزاف تری خواهد بود.

Hanmac-New-Defency_1 Hanmac-New-Defency_3 Hanmac-New-Defency_4 Hanmac-New-Defency_5 Hanmac-New-Defency_6

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • LDA
    LDA | ۲۱ بهمن ۱۳۹۳

    من که تصویر سومو دیدم فک کردم خشاب تنفگه والا!!!

  • فـرزاد
    فـرزاد | ۲۱ بهمن ۱۳۹۳

    لوکس ؟!
    وات دِ فاز؟!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی