ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای جدید تلفن هوشمند اکسپریا E4 منتشر شدند

اوضاع سونی در بازار این روزهای تلفن همراه، جالب نیست و به نظر می رسد ژاپنی ها تصمیم گرفته اند تا تمرکز خود را بر روی عرضه پرچمداران بگذارد. تاثیر این تصمیم گیری نیز در موبایل هایی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

اوضاع سونی در بازار این روزهای تلفن همراه، جالب نیست و به نظر می رسد ژاپنی ها تصمیم گرفته اند تا تمرکز خود را بر روی عرضه پرچمداران بگذارد. تاثیر این تصمیم گیری نیز در موبایل هایی که از سوی سونی عرضه شده اند مشخص است، میتوان گفت حال این شرکت تعداد کمتری از دستگاه های میان رده و اقتصادی را تولید و عرضه می نماید.

تلفن همراه Xperia E3 یکی از موبایل هایی بود که در سال گذشته معرفی شد، این تلفن هوشمند در میان میان رده های بازار نسبتا خوش درخشید و حال گویا باید منتظر خبر های جدیدی از سوی جایگزینی که سونی برایش در نظر گرفته، یعنی E4 باشیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در روز های پایانی سال ۲۰۱۴ چند بار تصاویری ملقب به E4 به بیرون درز پیدا کردند و هم اکنون نیز شاهد دو رندر جدید دیگر هستیم که البته در یکی از آنها، لوگوی سونی دیده نمی شود و این خود مورد عجیبیست. این تصاویر همچنین نشان دهنده ی یک نمونه از لوازم جانبی مخصوص این موبایل بوده که به نظر می رسد کیفی از جنس چرم است.

Xperia-E4-render-leak_2

آنگونه که انتظار می رود، موبایل مورد بحث دارای نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل بوده و از همراهی یک گیگابایت Ram و ۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. پردازنده ی چهار هسته ای مدیانک MT6582 با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز وظائف پردازشی را بر دوش کشیده و Mali-400 نیز در زمینه پردازش گرافیکی حضوری پر رنگ خواهد داشت.

اعتقاد بر این است که شرکت ژاپنی در این محصول میان رده از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و سنسوری ۱.۹ مگاپیکسلی در دوربین جلوی این موبایل بهره خواهد گرفت. همراه با عکس هایی که لو رفته، عنوان نگشته که زمان احتمالی معرفی این تلفن هوشمند چه موقع خواهد بود اما احتمال این موضوع وجود دارد که سونی تمایل به رونمایی از E4 در کنفرانس جهانی موبایل داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۱ بهمن ۱۳۹۳

    احتمالا یه میانرده خوب باشه

  • pedram74
    pedram74 | ۲۱ بهمن ۱۳۹۳

    من بیشتر منتظر اندروید پنج سونی هستم با متریال کردنش حتما عالی میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی