ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعاتی لو رفته از پوشیدنی جدید HTC؛ سه روز عمر باتری و با سیستم عاملی به غیر از Android Wear

مدت زمان زیادی می شود که شایعاتی مبنی بر پوشیدنی جدید HTC به گوش می رسد، اما سازنده تایوانی تا به حال موفق شده از اطلاعات این محصول به خوبی محافظت به عمل آورد و ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ | ۲۱:۰۲

مدت زمان زیادی می شود که شایعاتی مبنی بر پوشیدنی جدید HTC به گوش می رسد، اما سازنده تایوانی تا به حال موفق شده از اطلاعات این محصول به خوبی محافظت به عمل آورد و اجازه نداده تا مشخصات دقیقی از آن به بیرون از شرکت درز پیدا کند.

با این حال Upleaks به عنوان یکی از لو دهندگان معتبر، به تازگی اطلاعات جدیدی را در رابطه با ساعت هوشمند HTC منتشر کرده است.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

HTC به عنوان یکی از شرکت هایی که از تیم طراحی بسیار قدرتمندی بهره می برد، در حال حاضر یکی از زیباترین موبایل های اندرویدی بازار را در اختیار دارد. بر همین اساس طرفداران سازنده تایوانی بسیار مشتاق پوشیدنی جدید این شرکت هستند. ابزاری که با هنر طراحی HTC می تواند به رقیبی شاخص برای Moto 360 بدل شود.

اما متاسفانه اطلاعات جدید خبر می دهند که پوشیدنی HTC قرار است بیشتر بر روی حوزه سلامت تمرکز کند و این بدین معنی است که ما با دستگاهی سبک روبرو خواهیم بود. دستگاهی که احتمالا قرار نیست از بدنه ای فلزی و جذاب برخوردار باشد.

به گفته Upleaks این محصول قرار است نمایشگری ۱.۸ اینچی و خمیده داشته باشد که طراحی آن اجازه می دهد دستگاه به راحتی دور مچ دست کاربر حلقه زند. پوشیدنی HTC از استاندارد IP57 برخوردار خواهد بود و می تواند در برابر آب و گرد و غبار مقاومت بالایی را از خود به نمایش بگذارد.

برخورداری از GPS و بلوتوث به همراه یک باتری با عمر ۳ روزه از جمله دیگر مواردی است که Upleaks در مورد ساعت هوشمند HTC به آن ها اشاره می کند. این لو دهنده همچنین خبر می دهد که سازنده تایوانی این محصول را با یک سنسور مخصوص عرضه خواهد کرد. این سنسور به کفش شما متصل شده و به دستگاه کمک می کند تا قدم های کاربر را دقیق تر شمارش نماید.

اما مهم ترین موضوع در رابطه با این محصول، سیستم عامل آن است. جایی که به گفته Upleaks خبری از Android Wear نخواهد بود. این موضوع بدین معنی است که شما نمی توانید از بسیاری از اپلیکیشن هایی که برای این سیستم عامل توسعه یافته است استفاده نمایید. هرچند که قابلیت هایی همچون زنگ بیدار باش، تایمر، استاپ واچ، کنترل موسیقی، کنترل دوربین، کنترل وضعیت خواب، اطلاعات آب و هوا، و مشاهده اعلان های موبایل همچنان در اختیارتان است.

و البته فراموش نکنیم که نبود Android Wear به این معنی است که به احتمال زیاد کاربرانی iOS هم می توانند از ساعت هوشمند HTC استفاده نمایند.

به گفته Upleaks این محصول قرار است در فصل اول سال ۲۰۱۵ به بازار ارائه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • Esmael_Hasanzade
    Esmael_Hasanzade | ۲۲ بهمن ۱۳۹۳

    بچه ها یه سایت پزشکی(کلا زیست شناسی) و یه سایتم واسه موسیقی(بیشتر اخبار موسیقی امریکا) مثل دیجیاتو میخاستم.
    کی میدونه؟

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۲ بهمن ۱۳۹۳

    سه روز عمر باطری برای یک ابزار پوشیدنی عالیه ، باید ببینیم چی هست و چطوریه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی