ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مدیر ارشد مالی EA از برابری قدرت تبلت ها با کنسول های بازی تا سال ۲۰۱۹ خبر می دهد

بر اساس گفته های مدیر ارشد مالی کمپانی بازی ساز EA، آقای Blake Jorgensen، قدرت پردازش موبایلی سال به سال در حال افزایش بوده و به زودی تبلت ها، جایگاه کنسول ها را در میان افراد طرفدار ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۸:۳۰

بر اساس گفته های مدیر ارشد مالی کمپانی بازی ساز EA، آقای Blake Jorgensen، قدرت پردازش موبایلی سال به سال در حال افزایش بوده و به زودی تبلت ها، جایگاه کنسول ها را در میان افراد طرفدار بازی های کامپیوتری خواهند گرفت.

وی در میان کنفرانس تکنولوژی، اینترنت و رسانه گفت: «چیزی که مشخص است، تبلت های رده بالا، در سه یا چهار سال آینده قدرتی بالاتر از کنسول های بازی پیدا خواهند کرد. همین موضوع باعث می گردد تا در آن زمان بازی هایی مناسب با قدرت پردازشی تبلت ها طراحی شود و این محصولات، در نهایت در رقابتی با کنسول ها، برنده ی میدان باشند.

لذت بازی با دستگاه های همراه مانند اسمارت فون ها و تبلت ها بسیار بالاست و عنوان های بسیار با کیفیتی، حال برای این محصولات موجود هستند. از همه این ها گذشته، وقتی شما در اتوبوس نشسته اید و در انتظار رسیدن به مقصد خود هستید، دستگاه های همراه بوده که در آن لحظه برایتان مفید واقع شده و دارای کیفیتی هم تراز با کنسول ها هستند.»

وی همچنین در خصوص کاهش فروش آیپد اینگونه نظر می دهد که علت این امر، هم به رشد تبلت های سایر شرکت ها مروبط شده و هم رشد فبلت ها در آن بی تاثیر نبوده است.

زمانی که از این مدیر اجرایی در EA پرسیده شد با مشکلات مربوط به «کنترل» بازی در صفحه نمایش های لمسی چگونه کنار خواهید آمد، وی گفت حتی اگر این مشکلات باعث شوند تا نتوانم FIFA 19 و Call of Duty 2019 را بر روی آیپد های آینده به درستی بازی کنم، باز هم راهی خواهم یافت تا دست کم لذت بازی با FIFA Ultimate Team را از دست ندهم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • حامد
    حامد | ۲۲ بهمن ۱۳۹۳

    تو ٢٠١٩ شايد اين اتفاق بيافته و همه با يه دسته بازي تبلتشون رو به کنسول بازی تبدیل میکنند .این امکان بالاخره اتفاق میافته ولی به یه شرطی که کامپیوتر ها دچار تحول خاصی نشن . اتفاقا من یکی از کسایی هستم که اگه این اتفاق بیافته یه دسته بازی میخرم میشینم با تبلتم fifa یا بازی های دیگه رو انجام میدم .

  • Hossein_Kamkar
    Hossein_Kamkar | ۲۲ بهمن ۱۳۹۳

    تا سال 2019 کنسول های نسل 8 حدودا هشت ساله شدن، این یعنی حداکثر تا سال 2017 یا 2018 کنسول های نسل بعد به بازار اومدن که خیلی قوی تر هستن. گرافیک و هوش و مصنوعی بازی ها هم 200 برابر شده.این آقا فکر کرده همه واستادن تا تبلت ها پیشرفت کنن! تازه با فرض این که چیزی جایگزین تبلت ها نشده باشه!

    • ava
      ava | ۲۷ بهمن ۱۳۹۳

      کنسول ها تا 2019 تازه میشن 5 ساله
      امسال که کریسمس 2015 بود کلی تازه کنسول فروخته شده و اون اوایل عرضه 2014 زیاد به حساب نمیاد
      بعد فکر کن تازه الان بری ایکس باکس بخری و تو 4-5 سال دیگه کنسول ها بشن هم قدرت یه موبایل یا تبلت
      کلا قدرت این سری کنسول ها خیلی کم بود
      کاش جفتشون 100 دلار گرون تر بودن ولی رم 12 گیگ داشتن و هسته هاشون کلاک 2 گیگاهرتز بود باز یه چیزی
      الان هشت هسته 1.5 گیگاهرتزی میشه 12 گیگاهرتز خیلی کمه

  • ava
    ava | ۲۲ بهمن ۱۳۹۳

    این دوستان عزیز که میگن 4 سال دیگه که تبلت ها پیشرفت کنه و این حرفا
    آقا جان هر روز که یه کنسول نمیاد به بازار
    کنسول ها تا همون 2019 و شاید بعدش هیچ فرقی نخواهند کرد
    واقعا گند زدن هر دو شرکت سونی و مایکروسافت با این کنسول های جدیدشون
    باید حداقل 12 و یا 16 گیگ رم میزاشتن با پردازنده بهتر
    الان تلوزیون 4K داریم ولی این کنسول ها مزخرف به زور 1080 رو اجرا میکنن واقعا نسل هشتم فناوریش برای 2010 هست نه الان
    ولی خوب چه کنیم که سرمایه داری جهانی عزیز کاری میکنه که هم کنسول بخریم و بعدش پشیمون بشیم و بریم سراغ کامپیوتر ها و هم این که جفت شرکتا دست به یکی میکنن و فناوری رو سطح پایین نگه میدارن
    به نظر من گوگل باید استیم رو بخره و یه کنسول خفن بده و با خدمات خودش ست کنه استیم رو اون موقع کمر ماکروسافت رو میشکنه تو حوزه گیم :)

  • امین
    امین | ۲۲ بهمن ۱۳۹۳

    مسخره است حرف ایشون! چهار ساله دیگه هر قدر که تبلت پیشرفت کنه دو برابر اون کنسول ها پیشرفت می کنن! چون توی کنسول فضای بیشتری برای قراردادن سخت افزار وجود داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی