ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با PhotoFunia از عکس های معمولی تصاویری جذاب بیافرینید

گسترش استفاده از تلفن های هوشمند، با رونق گرفتن بازار اپلیکیشن ها مصادف شد و تاکنون بیشترین تنوع در این زمینه مربوط به ویرایشگرهای تصویر بوده است. تعداد چنین اپلیکیشن هایی در پلتفرم های مختلف ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

گسترش استفاده از تلفن های هوشمند، با رونق گرفتن بازار اپلیکیشن ها مصادف شد و تاکنون بیشترین تنوع در این زمینه مربوط به ویرایشگرهای تصویر بوده است.

تعداد چنین اپلیکیشن هایی در پلتفرم های مختلف آنچنان زیاد است که اغراق نیست اگر بگوییم برای هر سلیقه می توان یک اپلیکیشن ویرایش تصویر مناسب یافت.PhotoFunia یک ویرایشگر تصویر است، منتهی نه از آن دسته ویرایشگرهای حرفه ای که تصورش را می کنید.

برای آشنایی بیشتر با PhotoFunia، در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

تا اسم ویرایشگر تصویر می آید، ذهنمان به سمت اپلیکیشن هایی همچون اینستاگرام می رود؛ اپ هایی که توانایی تنظیم نور و رنگ و کادر تصاویر را به ما می دهند. اما PhotoFunia ابدا یک ویرایشگر حرفه ای نیست و بیشتر برای سرگرمی مخاطبانش طراحی شده.

PhotoFunia 2

دوست دارید عکستان را با تصویر بنجامین فرانکلین روی اسکناس صد دلاری عوض کنید؟ نظرتان راجع به نوشتن اسمتان روی یک شیشه بخار گرفته چیست؟ به قرارگیری تصویر خود روی بیلبوردی در منهتن نیویورک راضی هستید؟ تمام این کارها را PhotoFunia برایتان انجام خواهد داد.

حدودا 420 افکت مختلف، از انواع قاب و فیلتر گرفته تا افکت های متنی و تصاویر متحرک در PhotoFunia در اختیار شماست تا عکستان را با آنها ترکیب کرده و تصاویر جادویی و بعضا خنده داری بیافرینید.

از آنجایی که PhotoFunia یک اپ آنلاین است، این افکت ها دائما در حال گسترش اند و هر از گاهی برای یک مناسبت خاص، موارد ویژه ای هم به جمعشان افزوده می گردد. برای اضافه سازی آنها به عکس هایتان هم کار مشکلی ندارید.

با انتخاب هر افکت، کافیست عکسی را از گالری یا شبکه های اجتماعی انتخاب کرده یا همان لحظه با دوربین از خود عکس بگیرید. پس از این کار باید تنظیمات افکت را تغییر داده (که البته همه آنها دارای گزینه تغییرات نیستند)  و OK را بفشارید.

PhotoFunia 3

اپلیکیشن پس از پردازش تصویر، نسخه تغییر یافته اش را برایتان نمایان خواهد کرد که می توانید آن را ذخیره کرده یا مستقیما در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نقص PhotoFunia در اینجاست که پس از اعمال افکت، به هیچ وجه قادر نیستید در شمایل آن تغییری اعمال کنید. مثلا ابعاد عکس و آیتم های افکت را کوچک و بزرگ کنید یا نور و رنگش را تغییر دهید. با این حال با کمی آزمون و خطا می توان قلق هر افکت را بدست آورد و به نتیجه مطلوب دست یافت.

PhotoFunia ویرایشگر تصویر بسیار مفرحی است و با آن می توان عکس های جالبی ساخت. پیشنهاد می کنیم این اپلیکیشن رایگان مالتی پلتفرم را حتما در گجت هایتان به همراه داشته باشید.

PhotoFunia

PhotoFunia

سازنده: Capsule Digital Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 5.3 / 3.9 / 3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱۶ تیر ۱۳۹۴

    من که هیچی نفهمیدم دانلودشم کردم ولی نمیتونم کار بکنم باهاش یکی کمکم کنه ممنون میشم؟؟؟

  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • فـرزاد
    فـرزاد | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    وبسایتش خیلی قدیمیه این -))
    جالبه
    چهار پنج سال پیش عکسامو تو این درست میکردم ، پز میدادم با کورل درستشون کردم ... الکی مثلا من حرفه اییم -))

  • Leo Plus
    Leo Plus | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    چیز جالبیه، تنها نکته زننده اش که باعث شد دیگه ازش استفاده نکنم، آپلود عکس ها روی سرور هاش بود
    یعنی هر عکسی که ساخته میشه بدون اطلاعات فرد، فقط عکسش میره روی سرور و هرکسی دسترسی داره تمام عکس هایی که با این اپ ساخته شده رو ببینه
    که متأسفانه چندتا عکس خانوادگی ساخته بودم باهاش، اما بعد متوجه ماجرا شدم...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی