ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بیش از 720 هزار ساعت هوشمند در سال 2014 به بازار عرضه شده است

کمپانی تحقیقاتی Canalys امروز اعلام کرد که در سال 2014، بیش از 720 هزار دستگاه Android Wear توسط کمپانی های تولید کننده به بازار سرازیر شده است. از میان این تولید کنندگان، موتورولا با طراحی زیبای ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

کمپانی تحقیقاتی Canalys امروز اعلام کرد که در سال 2014، بیش از 720 هزار دستگاه Android Wear توسط کمپانی های تولید کننده به بازار سرازیر شده است. از میان این تولید کنندگان، موتورولا با طراحی زیبای Moto 360 به طور مسلم نفر اول بوده و محصول شرکت LG هم نسبت به تلاش اول شان در فضای اندروید پوشیدنی بهتر عمل کرده.

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

این شرکت ادعا می کند که تصمیم سامسونگ مبنی بر پشتیبانی از هر دو سیستم عامل تایزن و Android Wear -مخصوصا تایزن- پاسخ مثبت به همراه داشته و چشم بادامی ها را در موقعیت خوبی قرار داده است.

البته کریس جونز، معاون مدیرعامل Canalys به مسئله کمبود نرم افزارهای موجود روی سیستم عامل تایزن اشاره کرده. سامسونگ برای آنکه بخواهد مشتریان خود را از دست ندهد باید توسعه دهندگان بیشتری را مجاب به ساخت اپلیکیشن برای تایزن کند.

این 720 هزار دستگاه، آمار ساعت های هوشمند ارائه شده به بازار است و معنای فروش و رسیدن به دست مشتری را ندارد. ماه گذشته، Pebble اعلام نمود از سال 2013 که ساعت به بازار عرضه شده، بیش از 1 میلیون دستگاه فروش داشته اند.

بر اساس گفته های مدیرعامل Pepple، اریک میگیکووسکی، مردم همچنان نسبت به محصولات شرکت اش علاقه مند هستند، چرا که به لطف آپدیت های مکرر و اضافه کردن ویژگی های جدید به ساعت پبل و پبل استیل، آمار فروش با افت مواجه نشده.

اما در هر دو صورت، اعداد نشان می دهد که ساعت های هوشمند تا چه حد با جریان زندگی ما فاصله دارند. این امکان وجود دارد که هیچ وقت یک ساعت هوشمند همانند تلفن همراه به الزامی در زندگی ما تبدیل نشود اما در نظر بگیرید که عمر بازار ابزارهای پوشیدنی چندان زیاد نیست.

اپل هنوز ساعت هوشمند خود را به بازار نفرستاده و دستگاه های جدید مبتنی بر اندروید پوشیدنی هم در راه اند. اعداد و ارقام 2014 چندان خیره کننده نیست اما با توجه به رقابتی که در سال 2015 شکل خواهد گرفت، شاید تغییرات عمده در بازار مشاهده شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    اینهمه برند همش ۷۲۰ هزارتا پس هنوز کسی خیلیا دلیلی واسه خریدش ندارن

    • mehr
      mehr | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

      moto ..... خیلی شیکه......زیباست..........

  • ITMaster
    ITMaster | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    ساعتهايى كه سال پيش و با عجله توسط كمپانى هاى رنگارنگ اندرويد ساز قبل از معرفى اپل واچ معرفى شدند تا صرفاً فقط پاسخى باشند به شايعه ساعت هوشمند اپل و مثلاً اينكه بگند ما زودتر از اپل ساعتمونو داديم!!و جالبتر اينكه بعد از معرفى اپل واچ ديگه خبرى از اين ساعت معرفى كردنهاى پى در پى نيست و الان حتى سامسونگى كه ٦ تا ساعت!!! سال پيش معرفى كرد ٦ ماهه هيچ ساعت ديگه اى معرفى نكرده!!
    به دليل همين عجله در معرفى هيچكدام از اينها به اندازه كافى روشون وقت و دقت براى ارائه يك تجربه كاربرى منحصر به فرد به مشترى صرف نشده! بايدم با اين شرايط، فروششون در اين حد خجالت آور باشه!
    اينجاست كه صحبت ديروز تيم كوك در مورد ساعتهاى هوشمند بازار درك ميشه و كاملاً معنا پيدا ميكنه!

    • امید
      امید | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

      حالا بنظرت اپل واچ با اون شکل زشتش چه برتری به ساعتهای اندرویدی داره؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی