ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تسلا از باتری هایی رونمایی خواهد کرد که برق خانه شما را تامین می کند

تسلا در 3 ماه اخیر، به اندازه ای که فکرش را می کرد خودرو به بازار نفرستاده اما ایلان ماسک در طول جلسه ای که با مدیران شرکت داشت خوش بین بود و از محصولی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

تسلا در 3 ماه اخیر، به اندازه ای که فکرش را می کرد خودرو به بازار نفرستاده اما ایلان ماسک در طول جلسه ای که با مدیران شرکت داشت خوش بین بود و از محصولی کاملا جدید صحبت کرد.

بر اساس گفته های ماسک، این شرکت روی بسته های الکترونیکی برای مصارف خانگی کار می کند. به نظر می رسد که طراحی این محصول به اتمام رسیده و طی شش ماه آینده باید شاهد تولید آن ها باشیم. تسلا هنوز در مورد تاریخ رونمایی از این محصول صحبتی به میان نیاورده.

در ادامه مطلب بیشتر می خوانیم.

ماسک می گوید از نتایج به دست آمده بسیار راضی است و این بسته ها را "واقعا عالی" خطاب کرده. کمتر پیش می آید شخصی چون ایلان ماسک تا این حد به تعریف از پروژه ای بپردازد.

یک باتری خانگی تسلا چه ظاهری خواهد داشت؟ تویوتا میرای، که از سلول های سوختی هیدروژنی استفاده می کند، به صاحبان اش اجازه می دهد که باتری را از ماشین جدا کرده و به عنوان منبع اصلی برق خانه از آن استفاده کنند.

این باتری به طور متوسط حدود یک هفته می تواند به یک خانه برق رسانی کامل کند. بسیاری از کارمندان دره سیلیکون در حال حاضر از ایستگاه های شارژ رایگان بهره می برند. حالا تصور کنید این مسئله به طور کلی می تواند مقوله قبض برق را حذف کند.

یک ژنراتور پشتیبان برای زمان های اورژانسی می تواند واجب باشد، دقیقا کاری که نیسان با باتری هایش در Leaf انجام می دهد.

به نظر می رسد که از یک سال پیش، ماسک و همکارانش در تسلا مشغول ساخت یک محصول متفاوت بوده اند و حالا کم کم به زمان پرده برداری از آن نزدیک شده ایم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • سعید
    سعید | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    فقط کافیه بدونین ایلان ماسک علاوه بر تسلا موتورز مدیر عامل شرکت اسپیس ایکس نیز هست.هر دوشرکتش بیداد تکنولوژیه واقعا برترین در دنیاست. حالا اون طرح قطار کپسولی با سرعت 1300 کیلومتر در ساعت که بین کالیفرنیا و یه ایالت دیگه برقرار میشه رو بهش اضافه کن.

  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    من عاشق اون رینگ تسلا هستم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی