ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن بازارچه؛ موتور جستجویی هوشمند برای خرید

این روزها فروشگاه های اینترنتی کالا بسیار زیاد شده اند، از این رو برای جستجو در تمامی آنها به منظور یافتن کالایی با قیمت مناسب، لازم است زمان زیادی را صرف کنید. اپلیکیشن ها در این مورد می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

این روزها فروشگاه های اینترنتی کالا بسیار زیاد شده اند، از این رو برای جستجو در تمامی آنها به منظور یافتن کالایی با قیمت مناسب، لازم است زمان زیادی را صرف کنید. اپلیکیشن ها در این مورد می توانند به کمک شما بیایند.

یک سری از اپلیکیشن ها با جمع آوری اطلاعات از فروشگاه های اینترنتی، فرصتی برای مقایسه قیمت کالا در فروشگاه های مختلف را به شما خواهند داد تا با کمترین زمان صرف شده، به بهترین خرید ممکن برسید. بازارچه یکی از جدیدترین این اپلیکیشن هاست که در ادامه به معرفی امکاناتش می پردازیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

همانند نبض بازار و اتیکت، بازارچه نیز قادر است قیمت کالاهای گوناگون را از فروشگاه های اینترنتی برایتان جمع آوری کند. بازارچه رابط کاربری سبک و ساده ای دارد و با ورود به منوی اصلی با ساختاری مشابه موتورهای جستجوگر اینترنتی مواجه می شوید.

در فیلد جستجو می توانید نام کالای مورد نظرتان (مثلا تبلت) را وارد کرده و با فشردن آیکن تنظیمات، برای جستجوی آن محدوده قیمتی تعیین کنید. این قسمت باگ عجیبی دارد. وقتی نام کالا را وارد می کنید، ستون واژه های پیشنهادی روی فیلد محدوده قیمت را پر می کنند بنابراین بعد از وارد کردن نام کالا قادر نیستید محدوده قیمتی را تغییر دهید.

Bazarche 2

در واقع مجبورید محدوده قیمتی را پیش از وارد کردن نام کالا تعیین کنید. بهتر است توسعه دهندگان بازارچه، برای حل این مشکل چاره ای بیاندیشند. با جستجوی هر کالا، فهرستی از آن کالا را در فروشگاه های مختلف اینترنتی مشاهده می کنید. مثلا با جستجوی آیفون 6، حدودا ده نتیجه برایتان به نمایش درمی آید که می توانید قیمت های هر کدام را با هم مقایسه کنید.

با کلیک روی هر مورد هم از طریق مرورگر داخلی اپلیکیشن به صفحه کالایتان در فروشگاه منتقل شده و می توانید از همانجا به خرید کالا اقدام کنید. بازارچه علیرغم اینکه در یافتن کالا کاربردی ظاهر شده، اما در مقایسه با نمونه های مشابه از کمبود امکانات رنج می برد.

اولا در بازارچه چیزی به نام دسته بندی کالاها نمی بینید، بنابراین دقیقا نمی دانید که چه کالاهایی را می توان در آن جستجو نمود. مورد دوم این که در اپلیکیشن هایی همچون نبض و بازار و اتیکت، بر خلاف بازارچه برای اطلاع از خصوصیات هر کالا نیازی به مراجعه به وبسایت فروشگاه نیست و اطلاعات مختصری از هر وسیله در منوی مخصوصش آورده شده.

نبود امکان نظرگذاری برای هر کالا، اضافه سازی به لیست علاقه مندی ها و اشتراک گذاری لینک ها موارد دیگری هستند که کمبودش را در بازارچه حس خواهید کرد. بازارچه برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و در صورت تکمیل امکانات و رفع نواقص، یکی از گزینه هایی است که می توان برای جستجو در فروشگاه های اینترنتی به سراغ آن رفت.

بروزرسانی: نسخه 2.1.0 اپلیکیشن به تازگی عرضه شده که بسیاری از مشکلات نسخه های پیشین (از جمله دسته بندی محصولات) را مرتفع نموده است.

بازارچه

بازارچه

سازنده: بازارچه قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 0.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • taster
    taster | ۲۴ آبان ۱۳۹۸

    بنظر من موتور های جدید مثل کاوشک خیلی بهتر عمل کردند

  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • مهدی رشیدی
    مهدی رشیدی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۳

    این قبیل اپلیکیشن ها اکثرا از دیتای سایتهای مقایسه قیمت مثل ایمالز و گردا استفاده میکنن و خودشون سرچ انجین مستقل ندارن، نشون به اون نشون که اگه داشتن سایت میزنن و صرفا به ارایه اپلیکیشن موبایل بسنده نمیکردن. چون پیاده سازی انجین مقایسه قیمت کار کوچیکی نیست که هر کی از راه برسه بتونه پیاده سازی کنه

    • مهدی رشیدی
      مهدی رشیدی | ۲۸ بهمن ۱۳۹۳

      الان که بررسی کردم دیدم داره از انجین سایت ترب استفاده میکنه.

  • جواد
    جواد | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    فروشگاه‌های بیشتری رو داره نسبت به بقیه!

    یکی از فروشگاهاش اسمش "نی‌نی لازم"ه :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی