ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

ایسوس قصد دارد Zenfone 2 را با چیپست های کوالکام و مدیاتک نیز عرضه کند

اگر به یاد داشته باشید، نسل جدید پرچمدار ایسوس به نام ZenFone 2 در نمایشگاه CES معرفی شد. این موبایل از صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی، چهار گیگابایت رم و اندروید ۵ بهره می گیرد. اما ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

اگر به یاد داشته باشید، نسل جدید پرچمدار ایسوس به نام ZenFone 2 در نمایشگاه CES معرفی شد. این موبایل از صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی، چهار گیگابایت رم و اندروید ۵ بهره می گیرد. اما نکته ای که این اسمارت فون را از رقبایش متمایز می کند، استفاده از پردازنده اتم Z3580، ساخت کمپانی اینتل است.

طبق گفته ی مدیر عامل ایسوس، در ماه آینده باید انتظار به بازار آمدن این موبایل را بکشیم؛ این تلفن همراه جایگزینی برای نسخه پیشین است که در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۴، به فروش ۴.۵ میلیون دستگاه دست پیدا کرد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

ایسوس امیدوار است تا در سال پیش رو، بتواند ۱۷ میلیون دستگاه از محصول جدیدش را به فروش برساند. اما در خبر جالبی، کمپانی یاد شده امروز اعلام کرد تا برای مدل جدیدش، برنامه های دیگری نیز داشته و قصد عرضه ی دو نسخه ی دیگر با پردازنده های شرکت های کوالکام و مدیاتک را در سر می پروراند.

البته مدلی که از چیپست مدیاتک بهره خواهد گرفت نسخه ای ارزان تر از این موبایل بوده که در تابستان ۲۰۱۵ به بازار پا خواهد گذاشت. در مجموع به نظر می رسد که ایسوس، تصمیم عاقلانه ای اتخاذ کرده و حال می تواند جدیدترین تلفن هوشمندش را در لباس یک پرچمدار، با قیمت های مختلف به مشتریان عرضه نماید؛ اما همانگونه که اشاره کردیم، قوی ترین نسخه تلفن همراه مورد بحث که از پردازنده اینتل بهره خواهد گرفت در ماه آینده به بازار ها سرازیر می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • غلامرضا
    غلامرضا | ۲۵ بهمن ۱۳۹۳

    با سلام گوشیهای ایسوس در ایران موجوده اونم با گارانتی دوستداران این محصول میتوانند به ادرسasus24.irسر بزنند تا زنفون شش موجود است این مدل بالا هنوز وارد بازار نشده.

  • احمدM2
    احمدM2 | ۲۵ بهمن ۱۳۹۳

    اقا یکی به من بگه این چیپ های اینتل تو اجرای برنامه ها با چیپ های آرم فرقی دارند؟
    یکی از دوستان که زنفون 6 گرفته میگفت که بازی های دیتا دار رو بهیچ وجه اجرا نمیکنه که در این صورت قدرت گرافیکی زیادش به چه درد میخوره؟

    • مصطفی فراهانی
      مصطفی فراهانی | ۲۶ بهمن ۱۳۹۳

      دوست عزیز من زنفون ندارم ولی نوت 6 ایسوس دارم با پردازنده اینتل ، فوق العاده عالی کار میکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی