ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

پیام رسانی در قفل صفحه نمایش با ScreenPop Lockscreen Messenger

پیش‌تر با معرفی قفل صفحات نمایشی همچون Locket و Tetra با قابلیت های متنوع آنها آشنا شده بودیم. ScreenPop یکی دیگر از کاربردهای قفل صفحه ها را به نمایش گذاشته و آن هم امکان پیام ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

پیش‌تر با معرفی قفل صفحات نمایشی همچون Locket و Tetra با قابلیت های متنوع آنها آشنا شده بودیم. ScreenPop یکی دیگر از کاربردهای قفل صفحه ها را به نمایش گذاشته و آن هم امکان پیام رسانی با این نوع اپلیکیشن هاست.

در ادامه مطلب با قابلیت های اسکرین‌پاپ بیشتر آشنا می شویم. با دیجیاتو همراه باشید.

روزی را تصور کنید که با فشردن دکمه پاور، به جای مشاهده رمز و پترن تصویری از دوستتان ببینید؛ تصویری که با دست خط خودش روی آن پیغامی نوشته و از شما برای یک گردش خوب عصرانه دعوت کرده باشد. این قابلیت که روزی در حد تصورات شما بود، حالا با اسکرین‌پاپ ممکن شده است.

با ورود به اسکرین‌پاپ به سبک ابزارهای پیام رسانی همچون وایبر، می بایست شماره تلفن خود را وارد نموده و به انتظار کد فعالسازی بنشینید. پس از فعالسازی حالا می توانید از مخاطبین خود برای نصب اسکرین‌پاپ در گجت هایشان دعوت کنید تا پیام رسانی آغاز گردد.

ScreenPop Lockscreen 2

در اسکرین‌پاپ می توان در همان لحظه عکسی از خود گرفت یا اینکه از تصاویر گالری‌ برای ارسال به یک دوست استفاده کرد. بعدا می توانید با هر رنگی که دوست دارید روی هر عکس دست‌نوشته ای هم اضافه کنید. البته در ساده ترین حالت ممکن می توان به یک پیام متنی کوتاه نیز بسنده کرد.

این قفل صفحه آنلاین در حالت پیشفرض تمامی تصاویر دریافتی شما را در گالری ذخیره می کند و اگر تصویر ارسالی دوستتان را پسندیدید، قادرید با لایک کردنش آن را به اطلاع فرستنده عکس برسانید. اگر هم تمایل به دریافت پیام از شخص خاصی را نداشتید، امکان مسدود کردن او نیز برایتان فراهم شده.

البته واضح است که اسکرین‌پاپ نمی تواند جای واتس‌اپ و وایبر و امثال آن را بگیرد، اما از آنجایی که پیغام ها را در قفل صفحه نمایش می بینید سریع ترین راه برای ارسال پیام های تصویری است و کار با آن تا مدتی لذت بخش خواهد بود. این اپلیکیشن برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده و از آنجایی که رایگان به حساب می آید، یک بار امتحان کردنش ضرری به همراه نخواهد داشت.

توجه: ممکن است دریافت پیامک فعالسازی تا 15 دقیقه هم به طول بینجامد، بنابراین توصیه می کنیم پیش از حذف اپلیکیشن کمی صبور باشید.

ScreenPop Lockscreen Messenger

ScreenPop Lockscreen Messenger

سازنده: Locket قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 9.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • mahdi_n
    mahdi_n | ۲۶ بهمن ۱۳۹۳

    Lok Lok

  • mahdi_n
    mahdi_n | ۲۶ بهمن ۱۳۹۳

    نرم افزار LokLok مشابه این برنامه ست :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی