ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

پاگنده ها وارد می شوند؛ معرفی بازی MMX Racing

رقابت مانستر تراک ها که معمولا از آنها با لقب پاگنده یاد می شود، جز مسابقات بسیار پرطرفدار در اقصی نقاط جهانند که هر ساله میلیون ها نفر را به تماشای جدال این ماشین های غول آسا در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

رقابت مانستر تراک ها که معمولا از آنها با لقب پاگنده یاد می شود، جز مسابقات بسیار پرطرفدار در اقصی نقاط جهانند که هر ساله میلیون ها نفر را به تماشای جدال این ماشین های غول آسا در جاده های خاکی می کشانند.

استودیوی انگلیسی تبار Hutch Games، سوژه بازی جدیدش را رقابت های این هیولاهای عظیم الجثه قرار داده و آمده تا هیجان شما را به اوج خود برساند.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید. 

همین که وارد بازی شدید، گرافیک زیبای HD آن رهایتان نخواهد کرد؛ چه برسد به گیم پلی و هیجانی که در بازی تجربه می کنید. جاده های خاکی، میدان رقابت شمایند و پاگنده ها وسیله تان برای گذر از خط پایان و قهرمانی.

MMX Racing 2

تمام این ماشین های غول آسا را هم می توانید از لحاظ قدرت ارتقا داده و به سبک NFS های قدیمی شخصی سازی شان کنید. بازی به طور کلی دارای 7 تورنمنت و 15 پیست پر فراز و نشیب خاکی است که می توانید در آنها حسابی گرد و خاک به پا کنید و برای کسب بالاترین رتبه در جدول رده بندی از گاز دادن دست نکشید.

البته پاگنده ها تنها ماشین های بازی نیستند و انواع SUV، وانت های بزرگ، جیپ و عضلانی های آمریکایی از دیگر اتومبیل های بازی محسوب می شوند. MMX Racing همچنین بخش مالتی پلیر بسیار مفرحی هم دارد تا از رقابت با همتایان خود در سایر نقاط دنیا لذت ببرید.

اگر دلتان هوای یک بازی مسابقه ای عالی را کرده، دست بجنبانید و همین حالا MMX Racing را برای گجت های اندرویدی و آیفون و آیپدهایتان دانلود کنید.

در انتها از شما دعوت می کنیم که به تماشای ویدئویی کوتاه از گیم پلی بازی بنشینید.

MMX Racing

MMX Racing

سازنده: Hutch Games Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 423 / 409 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • احمد
    احمد | ۲۶ بهمن ۱۳۹۳

    یس

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی